شبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک قصد داشت تسلا را با یک دهم قیمت به اپل بفروشد!
اتومبیل فارسی - ایلان ماسک

تیم کوک حاضر به این دیدار نشده است

 

 

ایلان ماسک، بنیان‌گذار شرکت تسلا به تازگی اعلام کرده است که چند سال قبل تصمیم داشته تسلا را به طور کاملب به شرکت اپل بفروشد.

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از ایران جیب، ایلان ماسک در واکنش به خبر ساخت خودروی الکتریکی خودران توسط اپل، در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که در اوج مشکلات تسلا در تولید مدل ۳ تلاش کرد تا با تیم کوک، مدیر اپل درباره فروش تسلا حرف بزند اما تیم کوک حاضر به این دیدار نشده است. ایلان ماسک نوشته است که می‌خواسته تسلا را به یک دهم قیمت کنونی به اپل بفروشد. با محاسبه او ارزش کنونی تسلا ۶۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و پولی که او در نظر داشت از اپل بگیرد ۶۰ میلیارد دلار بوده است.

 

    بخوانید > تسلا اماده ادغام با خودروسازهای دیگر است    

 

ایلان ماسک همچنین درباره فن‌آوری تازه‌ای که گفته می‌شود اپل قرار است در ساخت باتری به کار ببرد نیز اظهار نظر کرده است. خبرگزاری رویترز گزارش داده که اپل می‌خواهد باتری ماشین به جای مجموعه‌ای از چند سلول‌، یک سلول واحد باشد و از ترکیب شیمیایی جدیدی در آن استفاده شود. ماسک می‌گوید که تسلا این فرمول را در کارخانه‌اش در شانگهای استفاده می‌کند و ساخت باتری تک‌سلولی به گفته او "از نظر الکتروشیمیایی غیرممکن" است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه