شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سینگر 21C V Max
با الهام از SR-71 Blackbird

 

Czinger Vehicles سال 2019 توسط کوین و لوکاس سینگر در کالیفرنیا تاسیس شد. سینگر  15 نمایندگی فعال در کشورهای مختلف از جمله آلمان، انگلیس، اسپانیا و ژاپن دارد و تا به حال تنها 21C را به بازار عرضه کرده است.


V Max نسخه پر سرعت‌تر 21C که رکوردهای ویژه‌ای در لاگونا سکا و Circuit of the Americas به جا گذاشته محسوب می‌شود. V Max از پیشرانه هایبرید توسعه یافته 8 سیلندر 2.8 لیتر توئین توربو که توسط شرکت ساخته شده استفاده می‌کند و 1350 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.


بنیانگذاران این شرکت می‌گویند در طراحی این سوپر اسپرت از جنگنده SR-71 Blackbird الهام گرفته‌اند که نتیجه آن دو صندلی پشت هم و کلاستر ویژه شده است. همین چیدمان باعث شده تا سینگر 21C V Max از آیروینامیک بالا، ضریب درگ پایین و داون فورس 2.5 تن در سرعت 322 کیلومتر بر ساعت بهره ببرد.


رنگ بدنه Golden State of Mind اشاره مستقیم به گل شقایق نارنجی آمریکایی دارد که در سال 1903 به عنوان نماد رسمی ایالت کالیفرنیا شناخته شد. داخل کابین سینگر 21C V Max اما به رنگ سبز ارتشی با دوخت‌ها نارنجی رنگ تزئین شده و در بخش‌هایی مانند نشیمنگاه صندلی‌ها از پارچه طوسی رنگ استفاده شده است.


این خودروساز در آینده نزدیک مدل جدیدی را بر پایه کوپه چهار صندلی با نام هایپر GT معرفی خواهد کرد.

 

 

نظر دهید