شبکه‌های اجتماعی

تیگو 8 پرو با چهره جدید در چین شکار شد
اتومبیل فارسی - چری تیگو 8 پرو فیس لیفت

به فاصله کوتاه از عرضه در ایران


مدیران خودرو به تازگی تیگو 8 پرو را وارد بازار ایران کرده است، اما جالب است بدانید خودرویی با این اسم در بازار چین به فروش نمی‌رسد. در حقیقت آنچه در بازار ایران با نام تیگو 8 پرو شناخته می‌شود، در بازار چین با نام چری تیگو 8 پلاس به فروش می‌رسد. با این حل چند تصویر جاسوسی از یک کراس‌اوور متوسط منتشر شده که نشان می‌دهد این نام در چین نیز به کار گرفته خواهد شد.


چند ماه پیش تصاویری از چری تیگو 8 پرو در چین منتشر شده بود و حالا این خودرو در حال آزمایش در خیابان‌های چین بدون هیچ پوششی شکار شده است. تفاوت اصلی چری تیگو 8 پرو در قسمت‌های جلو و عقب آشکار می‌شود. در نمای جلو تیگو 8 پرو چینی با مجموعه سپر و چراغ‌های متفاوت که از فرم X پیروی می‌کند، همراه شده است. در نمای عقب هم چراغ‌ها مانند تیگو دوباره به هم متصل شده‌اند، اما این بار فرمی متفاوت و مدرن‌تر دارد.

 

AutomobileFarsi Chery Tiggo8 Pro 2


بر اساس اطلاعات ثبت شده از این محصول، طول کلی چری تیگو 8 پرو با افزایش 23 میلی‌متری به 4745 میلی‌متر رسیده است، اما عرض (1860 میلی‌متر) و فاصله بین دو محور (2710 میلی‌متر) آن نسبت به نسخه‌ای که در ایران عرضه می‌شود بدون تغییر باقی مانده است.


یک عکس هم از نمایش داخلی چری تیگو 8 پرو منتشر شده است. این خودرو کماکان از دو نمایشگر بزرگ متصل به هم استفاده می‌کند، اما طراحی آن با نسخه موجود در ایران متفاوت است و از نظر ظاهری بیشتری به چری اومودا 5، کراس‌اوور جدید این شرکت شباهت دارد. طراحی کنسول میانی نیز با تغییراتی همراه بوده و یک کیلد دوار پشت اهرم دنده قرار گرفته که با آن می‌توان سیستم اطلاعات سرگرمی را کنترل کرد. همچنین دیگر از یک پنل لمسی جداگانه برای کنترل سیستم تهویه مطبوع خبری نیست.

 

AutomobileFarsi Chery Tiggo8 Pro 3


بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، چری تیگو 8 پرو با همین پیشرانه‌های فعلی عرضه خواهد شد که شامل یک موتور 1.6 لیتری توربو با توان 197 اسب بخار و یک موتور 2.0 لیتری توربو با توان 254 اسب بخار می‌شود که نسخه دوم به سیستم تمام چرخ محرک نیز مجهز است. ظاهرا جعبه‌دنده‌های در نظر گرفته شده برای چری تیگو 8 پرو نیز بدون تغییر باقی می‌ماند.


انتظار می‌رود چری در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2022 که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، به صورت رسمی از تیگو 8 پرو جدید رونمایی کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه