شبکه‌های اجتماعی

کرونا چه بر سر نمایشگاه‌های خودرو در آمریکا آورده است؟
اتومبیل فارسی - جیپ گرند واگونیر 2020

جیپ با نمایشگاه اتومبیل آتلانتا به صحنه برمی‌گردد

 

 

همه‌گیری ویروس کرونا تعداد بی‌شماری از نمایشگاه‌های اتومبیل را در سراسر جهان به تعطیلی کشاند اما به نظر می‌رسد نمایشگاه بین‌المللی آتلانتا از 14 آوریل آغاز به کار می‌کند.

اگرچه این رویداد معمولا آنچنان قابل توجه نیست، اما از فوریه سال 2020 شاید این تنها نمایشگاهی در سراسر ایالات متحده است که برگزار خواهد شد. هرچند قرار است تمامی پرتکل‌های معمول برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و حتی بعد از هر بازدید از خودروها کاملا آن ضدعفونی شود و فاصله بین هر خودرو در نمایشگاه هم افزایش زیادی خواهد داشت.


از نکات مثبت در نمایشگاه آتلانتا حضور شرکت خودروسازی جیپ در این نمایشگاه است. جیپ برای نمایش واگونیر، گرند واگونیر، گرند چروکی L، رانگلر 4XE و رانگلر Rubicon392 آماده می‌شود. همچنین دو مدل از دوج را نیز در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد

.

 

      بخوانید >  نسل جدید جیپ واگونیر و گرند واگونیر 2022 رونمایی شد

 


همانطور که پیش از این اشاره شد، ویروس کرونا کل تقویم نمایشگاه‌های اتومبیل ایالات متحده را کاملا متحول کرده و طبق اظهارات مسئولین، نمایشگاه اتومبیل نیویورک در 19 آگوست سال 2021 برگزار می‌شود و در همین طور نمایشگاه لس‌آنجلس در 17 نوامبر سال 2021 برگزار خواهد شد.


هرچند در لیست منتشر شده نام نمایشگاه اتومبیل شیکاگو به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه اتومبیل دنیا نام برده نشده است، مسئولین این نمایشگاه امیدوارند بتوانند در شرایطی امن در همین بهار میزبان خودروها باشند هرچند این موضوع دور از انتظار کارشناسان است.

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه