شبکه‌های اجتماعی

تیزرهای نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر 2021 منتشر شد
اتومبیل فارسی - تیزر میتسوبیشی اوتلندر 2021

رونمایی رسمی در فوریه 2021

 

 

پس از انتشار تصاویر نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر توسط رسانه‌های مختلف، این خودروساز به طور رسمی تیزر نسل جدید این کراس‌اوور پرطرفدار را منتشر کرده است. اوتلندر جدید بر اساس سبک و زبان طراحی جدید میتسوبیشی که در زبان ژاپنی قابل اعتماد و با شکوه معنی می‌شود طراحی شده است.
طراحی ظاهری نسل جدید اوتلندر شباهت زیادی با مدل مفهومی Engegberg Tourer که سال گذشته رونمایی شد دارد. از طرف دیگر این طراحی ظاهری به نوعی تکامل یافته نسخه فعلی اوتلندر است.

نوارهای کرومی استفاده شده در دماغه اوتلندر حال بزرگ‌تر از همیشه است و چراغ‌های جلو را به طور کامل از سپر جدا می‌کند. چراغ‌های روشنایی در روز نیز درست در بالاترین قسمت و زیر لبه درب موتور جانمایی شده است. در این تیزر همچنین دو برآمدگی عضلانی در دو طرفه کاپوت و در محل رسیدن به ستون‌های A مشاهده می‌شود.

این سبک طراحی تکامل یافته به خوبی در بخش عقبی اوتلندر جدید نیز دیده می‌شود. با توجه به تصاویر می‌توان پیش‌بینی کرد که نسل جدید اوتلندر به مراتب نسبت به نمونه فعلی بزرگ‌تر است. شایعه‌های زیادی نیز  از شباهت پلتفمر اوتلندر جدید با نیسان روگ حکایت دارد.

نسخه پلاگ‌این هیبریدی نسل فعلی اوتلندر که با نام اوتلندر PHEV شناخته می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای پلاگ‌این هیبریدی در بازارهای جهانی است بنابراین انتظار می‌رود که میتسوبیشی نسخه PHEV را برای چهارمین نسل اوتلندر نیز عرضه کند.


انتظار می رود که فضای داخلی اوتلندر جدید پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه فعلی در طراحی و تجهیزات به خود دیده باشد. احتمال دارد که طراحی داخلی اوتلندر جدید نیز به مدل مفهومی Engegberg Tourer شبیه باشد زیرا این مدل مفهومی در زمان معرفی دارای طراحی کابین پیشرفته و مدرنی بود.

میتسوبیشی قصد دارد نسل جدید اوتلندر را در فوریه سال 2021 رونمایی کند. به دلیل دارا بودن اندازه بزرگ‌تر و به روز رسانی‌های گسترده‌ای که در نسل جدید اوتلندر اعمال شده، احتمالا نسل جدید این اتومبیل با قیمت بالاتری نسبت به نسخه فعلی به بازار عرضه می‌شود.

 

نظر دهید