شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فورد رنجر رپتور 2023
با پیشرانه ضعیف‌تر

 

فورد پیکاپ سایز متوسط خود را با تریم رپتور به بازار اروپا فرستاد تا آنها نیز از داشتن این پیکاپ جذاب بهره‌مند شوند. در بازار‌هایی مانند استرالیا و آمریکا، رنجر رپتور از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 392 اسب‌بخار قدرت و 583 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند اما این پیکاپ دوست داشتنی در اروپا با توجه به استانداردهای سختگیرانه‌تر، در بالاترین حالت 288 اسب‌بخار قدرت و 491 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد.


فورد بر روی رپتور از سیستم اگزوز فعال جدید با کنترل الکترونیکی استفاده می‌کند که قابلیت انتخاب حالت‌های سکوت، نرمال، اسپرت و باجا را دارد. نشان رپتور بر روی محصولات فورد، نشان دهنده قابلیت‌های بالا در آفرود است که این رنجر نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. به همین دلیل ارتقاهای بسیاری بر روی سیستم تعلیق انجام گرفته که می‌توان به بازوهای آلومینیومی سبک وزن بالا و پایین، کمک فنر‌های داخلی 2.5 Fox، سیستم تعلیق سفر طولانی (long-travel) برای جلو و عقب و سیستم Watt’s link در عقب اشاره کرد.


علاوه بر تمام موارد بالا، سیستم چهارچرخ محرک تمام وقت همراه با دنده کمک دو سرعته الکترونیکی و هفت مود رانندگی نرمال، اسپرت، لغزنده، راک کرال، شن، گل و لای و باجا (Baja) نیز به همراه قفل دیفرانسیل جلو و عقب بر روی فورد رنجر رپتور نصب شده تا خریداران بدون کوچکترین مشکلی به گشت و گذار بپردازند.

 


فورد برای این پیکاپ، هفت رنگ بدنه شامل Code Orange و Conquer Grey در نظر گرفته است و در زیر خودرو از رینگ‌های 17 اینچ آلومینیومی با تایر‌های Raptor-exclusive all-terrain استفاده می‌کند.


اکسسوری‌های فراوانی برای مشتریان اروپایی در نظر گرفته شده که یکی از آنها چادر سقفی دو نفره ARB همراه با تشک تو کار، پنجره و پرده زیبپ‌دار است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه