جک X8 در تهران شکار شد
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار آینده کرمان موتور به ایران رسید
چرا پرچمدار جدید فراری F80 به جای موتور 12 سیلندر با 6 سیلندر عرضه شد ؟
سه شنبه, 01 آبان 1403
شاهین قربانعلی نیا
قوی‌ترین موتور فراری
کانسپت جدید آلپاین یک کراس‌اوور نیست
دوشنبه, 30 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
اسپرت ولی خانوادگی
کانسپت جدید سیتروئن C5 ایرکراس در نمایشگاه خودروی پاریس جلب توجه کرد
جمعه, 27 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
پرچمدار جدید سیتروئن
نسل دوم فولکس واگن تایرون با چیدمان سه ردیفه برای بازار جهانی معرفی شد
پنج شنبه, 26 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
برادر بزرگ‌تر تیگوان
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - کیا اسپورتیج
رقابت داغ در بازار کراس‌اوورها

کیا اسپورتیج با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ توسط کوشا خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شد.

با ورود کیا اسپورتیج به بازار ایران، رقابت در بخش کراس‌اوورهای کامپکت شدت بیشتری خواهد گرفت. این کراس‌اوور کامپکت با طراحی چشم‌نواز، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب، رقابتی تنگاتنگ را در بازار خودروهای کراس‌اوور رقم خواهد زد و نظر خریداران را به خود جلب خواهد کرد. ورود اسپورتیج 1.5 توربو به بازار، سبد محصولات کیا در ایران را تکمیل‌تر نموده است.

 

مشخصات فنی کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج وارداتی کوشا خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر توربوشارژ 16 سوپاپ TGDI با حجم 1.5 لیتر، توان خروجی 198 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتن متر است. این خودرو از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد و مصرف سوخت ترکیبی آن 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ابعاد خودرو شامل طول 4660 میلی‌متر، عرض 1820 میلی‌متر، ارتفاع 1865 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 1665 میلی‌متر می‌شود. سیستم تعلیق جلو این خودرو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب چند نقطه ای است. کیا اسپورتیج دارای ظرفیت صندوق 538 لیتر است و روی رینگ‌های 18 اینچی سوار شده است.

 

امکانات ایمنی و رفاهی کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و امکانات رفاهی متنوع، تجربه‌ای لوکس و ایمن از رانندگی را برای کاربران فراهم آورده است. سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته با نمایشگر لمسی 8 اینچی و قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو، امکان دسترسی آسان به موسیقی، تماس‌ها و سایر کاربردهای تلفن همراه را فراهم می‌آورد. علاوه بر این، سیستم تهویه مطبوع دستی با تنظیمات متنوع، صندلی‌های چرمی راحت با تنظیم برقی و سیستم صوتی با قابلیت پخش انواع فرمت‌های صوتی، از دیگر امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شوند.

از نظر ایمنی نیز، کیا اسپورتیج توربو با مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته ترمز و کنترل پایداری، همچون ABS، EBD، ESC و سیستم پایش فشار تایر، ایمنی سرنشینان را در بالاترین سطح تضمین می‌کند. همچنین، سیستم‌های کمکی رانندگی نظیر سنسورهای پارک، دوربین دید عقب و سیستم هشدار برخورد از جلو، به راننده در کنترل خودرو و اجتناب از تصادفات کمک شایانی می‌نمایند.

 

     بخوانید > کیا اسپورتیج 2024 به ایران آمد


شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از ۱۵ سال در حوزه واردات خودرو به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱-۴۹۹۷۰۰۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها