اتومبیل فارسی - بی وای دی سانگ پلاس
به زودی در سامانه یکپارچه

شرکت بی ام کارز رسماً قیمت نهایی کراس اوور هیبریدی بی وای دی سانگ پلاس را اعلام کرد. این خودرو که به زودی در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد، با قیمت ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید. با توجه به بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، انتظار می‌رود عرضه این خودرو در روزهای آینده آغاز شود.

 

مشخصات فنی و عناصر ظاهری بی وای دی سانگ پلاس

بی‌ وای‌ دی سانگ پلاس مجهز به یک پیشرانه هیبریدی منطبق بر استانداردهای آلایندگی یورو ۶ است. پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری آن قادر به تولید ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر است و پیشرانه الکتریکی نیز می‌تواند تا ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن‌متر را تولید کند.. مصرف سوخت متوسط خودرو طبق استاندارد NEDC، ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و ظرفیت مخزن سوخت هم به ۶۰ لیتر می‌رسد. بی‌ وای‌ دی سانگ پلاس از یک باتری ۱۸.۳ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و می‌تواند با یک شارژ کامل، طی کردن مسافت تا ۱۱۰ کیلومتر را تضمین کند.

بی‌ وای‌ دی سانگ پلاس با فاصله بین محوری ۲ هزار و ۷۶۵ میلی‌متر و طول ۴ هزار و ۷۷۵ میلی‌متر، توانایی میزبانی از ۵ سرنشین را دارد. عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب به ۱۸۹۰ میلی‌متر و ۱۶۷۰ میلی‌متر می‌رسد. خودرو سوار بر چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی است و از ویژگی‌های عملکردی آن می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند توزیع جریان الکتریکی و دمای باتری، شارژ هوشمند باتری و سیستم بازیابی انرژی الکتریکی در حین ترمزگیری اشاره کرد.

 

 تجهیزات رفاهی و کابین بی وای دی سانگ پلاس

در کابین بی‌ وای‌ دی سانگ پلاس یک نمایشگر ۱۲.۸ اینچی مجهز به اتصال بلوتوث، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی قدرتمند با ۹ بلندگو، پنل ابزار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، سانروف پانوراما مجهز به سایه‌بان برقی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه‌های اختصاصی برای سرنشینان عقب دیده می‌شود. صندلی راننده مجهز به سیستم‌های گرم‌کن و سردکن است و امکان تنظیم برق آن در ۸ جهت پیش‌فرض وجود دارد. صندلی سرنشین جلو نیز مشابه است اما جهت‌های قابل‌تنظیم آن به ۴ مورد پیش‌فرض محدود شده است. امکان جمع کردن صندلی‌های ردیف دوم با نسبت ۶۰/۴۰ وجود دارد.


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی