شبکه‌های اجتماعی

سانگ یانگ رکستون 2021 رونمایی شد
اتومبیل فارسی - سانگ یانگ رکستون 2021

نسخه جدید پرچم دار سانگ یانگ


امروز سانگ یانگ رکستون 2021 برای بازار بریتانیا معرفی شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بحران‌های مالی سانگ یانگ هنوز برطرف نشده و آخرین خبرها از این خودروساز کره‌ای حکایت از ورشکستگی آن دارد. با این حال به نظر می‌رسد این خودروساز کره‌ای توانسته در میان بازپرداخت بدهی‌های خود و مذاکره با خواستگارهای جدیدش، تغییرات نسبتا قابل توجهی را برای به روز رسانی پرچم‌دار خود تدارک ببیند.


سانگ یانگ رکستون 2021، در نمای جلو تغییرات قابل توجهی را در چراغ‌ها، سپر و جلوپنجره پشت سر گذاشته است. تغییراتی که هرچند چهره آن را خشن‌تر از گذشته نشان می‌دهد، اما به اندازه نسخه‌ای که از رده خارج می‌شود، منحصر به فرد نیست. می‌توان گفت نمای جلوی سانگ یانگ رکستون 2021 تا اندازه قابل توجهی به ام‌جی هکتور شباهت دارد و حتی المان‌هایی مانند چراغ‌های ماتریسی و شکل کلی جلوپنجره و اتصال آن به چراغ‌های جلو، شباهت زیادی به دی اس 7 کراس بک دارد؛ اما خوشبختانه باید گفت طراحی آن فاصله زیادی با خودروهای زشتی مانند اکتیون و رودیوس دارد.

 

AutomobileFarsi 2021 SsangYong Rexton 35


در نمای عقب نیز سانگ یانگ رکستون 2021‌ دارای سپر و چراغ‌های جدید است و شاهد این هستیم که مانند بسیاری از خودروهای امروز از خروجی‌های اگزوز فیک در آن استفاده شده است.


تغییرات در سانگ یانگ رکستون 2021‌ تنها به ظاهر آن محدود نمی‌شود. زیر کاپوت پرچم‌دار سانگ‌یانگ، یک موتو 2.2 دیزلی توربو قرار دارد که 199 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به 178 اسب بخار و 420 نیوتن‌متر نمونه پیش از فیس‌لیفت، افزایش توان قابل توجهی دارد.


جعبه‌دنده‌ای که رگ و ریشه‌های آن به مرسدس‌های دهه 90 و اوایل دهه 2000 میلادی برمی‌گشت، بازنشته شده و جای خود را به یک جعبه دنده 8 سرعت اتوماتیک هیوندای داده است. چندان جای شگفتی ندارد که بدانید این جعبه دنده در محصولات هیوندای، کیا و جنسیس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.


جعبه دنده جدید سانگ یانگ رکستون 2021، سطح نویز و لرزش را کاهش داده و عملکرد بهتری دارد. سانگ‌یانگ می‌گوید فضای داخلی رکستون یکی از ساکت‌ترین‌ها در این سگمنت است که برای خودرویی با شاسی نردبانی و پیشرانه دیزلی ویژگی جالبی محسوب می‌شود.


سانگ یانگ رکستون 2021 با دو سطح تجهیزاتی ونچورا و آلتیمیت عرضه می‌شود. قیمت نسخه ونچورا از 37995 پوند آغاز می‌شود و امکانات خوبی دارد؛ سیستم تهویه مطبوع با کنترل دو ناحیه‌ای، نمایشگر 8 اینچی لمسی با سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، فرمان چرمی گرمکن دار با تنظیم برقی، صندلی‌های تهویه شونده و گرمکن دار و تجهیزات ایمنی فراوان که شامل 9 کیسه هوا می‌شود برخی از امکانات این نسخه است.
نسخه آلتیمیت سانگ یانگ رکستون 2021 نیز با 40665 پوند امکانات بیش‌تری مانند صندلی‌های چرمی، چراغ‌های مه‌شکن LED، نمایشگر بزرگ‌تر، دوربین 360 درجه، نورپردازی محیطی، و تجهیزات ایمنی بیشتر از جمله در عقب الکترونیکی هوشمند به آن افزوده شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه