شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هوندا Elevate
چهره‌ای قُلدر، جثه‌ای کوچک

 

هوندا در سال‌های اخیر، لاین‌آپ کراس‌اوورها و شاسی بلند‌های خود را به شدت شلوغ کرده است. در حال حاضر هوندا مدل‌های ZR-V، HR-V و BR-V را در سبد خود دارد اما به تازگی کوچکترین کراس‌اوور خود با نام Elevate در بازار هند رونمایی کرد.


دسته بندی بازار هند با دیگر نقاط دنیا متفاوت است و به همین دلیل هوندا Elevate با ابعاد 4312 میلی‌متر طول، 1790 میلی‌متر عرض، 1650 میلی‌متر ارتفاع، فاصله از سطح زمین 200 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2650 میلی‌متر با ظرفیت بار 458 لیتر در کلاس کراس‌اوورهای سایز متوسط قرار می‌گیرد. هوندا الویت از نظر ابعاد به HR-V اروپایی نزدیک‌تر است تا ZR-V که در بازار آمریکا شمالی فروخته می‌شود.


از نظر طراحی، هوندا Elevate به لطف جلوپنجره بزرگ شش ضلعی، چراغ‌های باریک LED و تزئین کروم بالای جلوپنجره کاملا شبیه به دیگر محصولات هوندا شده و از خط مشی و زبان طراحی جدید این خودروساز پیروی می‌کند. هوندا در خصوص این طراحی می‌گوید آن را جسورانه و مردانه طراحی کرده است.

 


هوندا الویت از پیشرانه 1.5 لیتر تنفس طبیعی i-VTEC بهره می‌برد که 119 اسب‌بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته دستی و CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


هوندا Elevate با سطح تجهیزات خوب در این بازار عرضه می‌شود که می‌توان به سانروف برقی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، نمایشگر لمسی 10.2اینچ، تهویه مطبوع اتوماتیک برای ردیف عقب، خروجی برق 12 ولت جلو و عقب، دوربین عقب، کروزکنترل تطبیقی و مجموعه وسیعی از تجهیزات ایمنی همراه با هوندا Sensing suite اشاره کرد.


قیمت هوندا Elevate در زمان عرضه مشخص خواهد شد.

 

نظر دهید