شبکه‌های اجتماعی

تولید سانگ یانگ کوراندو ای-موشن الکتریکی آغاز شد
اتومبیل فارسی - سانگ یانگ کوراندو ای موشن 2021

معرفی سه خودروی الکتریکی توسط سانگ یانگ

 

سانگ یانگ تمام تلاش خود را به کار بسته تا برای جذب سرمایه‌گذار جدید جذاب به نظر برسد. سانگ یانگ راهکار ایجاد این جذابیت را در سرعت بخشیدن به توسعه محصولات جدید و رونمایی از یک سبد کامل از محصولات الکتریکی شامل دو خودروی شاسی بلند و یک پیکاپ می‌داند.


این خودروساز کره‌ای که از فروش پایین رنج می‌برد، پس از این که نتوانست بدهی‌های بانکی خود را در دسامبر 2020 پرداخت کند، توسط سهام‌دار عمده‌اش یعنی «ماهیندرا و ماهیندرا» برای فروش گذاشت و به دنبال دریافت وام بانکی است. با این حال، دپارتمان طراحی و مهندسی سانگ‌یانگ با شور شوق فراوان روی مدل‌های جدید کار می‌کند.


پس از تیزر سال گذشتهريال سانگ یانگ اعلام کرده اولین خودروی تمام الکتریکی این شرکت سانگ یانگ کوراندو ای-موشن نام دارد و انتظار می‌رود در ماه اوت، وارد بازار اروپا شود و در پایان سال 2021 وارد بازار بریتانیا شود. ظاهرا تولید سانگ یانگ کوراند ای-موشن از دوشنبه 14 ژوئن آغاز شده، اما این خبر با تاخیر توسط این خودروساز کره‌ای منتشر شده است.


با وجود این که جزییات چندانی از قوای محرکه الکتریکی و یا باتری‌های سانگ یانگ کوراندو ای-موشن نمی‌دانیم، این موضوع آشکار است که این خودرو بر پایه کوراندو 2019 شکل گرفته و تغییراتی از جمله جلوپنجره پوشیده شده، سپرهای بازطراحی شده، رینگ‌ها و ... در نمای ظاهری آن در نظر گرفته شده تا علاوه بر اشاره به الکترکی بودن آن آئرودینامیک آن را نیز بهبود ببخشد.


دومین شاسی بلند الکتریکی سانگ یانگ‌ پس از کوراندو معرفی خواهد شد و کمی کوچک‌تر از مدل رکستون خواهد بود. این خودرو با کد J100 شناخته می‌شود و در اسکچ‌های رسمی آن می‌توان دید که در نمای جلو کمی رنج‌روور شباهت دارد و نمای عقب آن نیز یادآور فورد برانکو اسپرت است. انتظار می‌رود سانگ یانگ J100 در سال 2022 وارد بازار شود و به دنبال آن یک پیکاپ الکتریکی نیز از سوی این شرکت معرفی شود.


این سه خودرو الکتریکی در کنار محصولات موتور احتراقی سانگ یانگ مانند تیوولی، کوراندو، موسو و رکستون، سبد محصولات این شرکت را تکمیل می‌کند.


در کنار معرفی محصولات دوستدار محیط زیست برای پاسخ گویی به نیاز آینده بازارهای بین‌المللی، سانگ یانگ برای نجات خود برنامه‌ای دارد که « بقای آن را در بازار به سرعت در حال تغییر خودرو و دستیابی به رشد در آینده» را در بر می‌گیرد. بر اساس اعلام این شرکت، مدیریت سانگ یانگ بر رشد نقدینگی، مدیریت منابع انسانی و بازدهی تولید تمرکز دارد تا بتواند اعتماد دوباره به این برند را برگرداند.


سانگ یانگ به دنبال این است که گام‌هایی جدی را در مسیر یک ادغام موفق بردارد و تمام تلاش خود را به کار بسته با پرداختن به روند سریع تغییرات در صنعت خودروسازی، محصولات جدید خود را توسعه بدهد. علاوه بر این سانگ یانگ ادعا می‌کند در حال گسترش محصولات اقتصادی است.

 

نظر دهید


در همین زمینه