شبکه‌های اجتماعی

سانگ‌یانگ طرح‌های محصول جدیدش را منتشر کرد
Automobile Farsi - SsangYong X200

تلاش بی‌وقفه برای رهایی از ورشکستگی


در ماه ژوئن سانگ یانگ استراتژی جدی خود را منتشر کرد که نشان می‌داد این شرکت راهی متفاوت را برای برون رفت از بحران کنونی‌اش در پیش گرفته است. همراه با این استراتژی اسکچ‌هایی از یک کراس‌‌اوور تمام الکتریکی منتشر شد که پشت کد J100 پنهان شده است.


اکنون سانگ یانگ پروژه دیگری را رو کرده است. پروژه‌ای که یک شاسی بلند کوچک با نام سانگ یانگ X200 است و هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است. سانگ یانگ حتی اعلام نکرده که چه پیشرانه‌ای برای این خودرو در نظر گرفته است، هر چند که تغییر رویکرد این شرکت به سمت خودروهای الکتریکی چاره‌ای جز این باقی نمی گذارد.


در عین حال، اسکچ‌هایی که از سانگ یانگ X200 و J100 منتشر شده به ما نشان می‌دهد سانگ یانگ در زمینه طراحی نیز رویکرد جدیدی در پیش گرفته و هویت تازه‌ای در طراحی محصولاتش دیده می‌شود. این سبک طراحی که گفته می‌شود بر مبنای «سختی» شکل گرفته، نیم نگاهی نیز به محصولات گذشته این شرکت مانند موسو و کوراندو دارد.


طراحی جدید محصولات سانگ یانگ توسط تیم همین شرکت به سرپرستی لی کانگ (Li Kang) شکل گرفته است. ظاهری خشن که قصد دارد به شاسی بلندهای اشاره‌ای داشته باشد، ویژگی اصلی محصولات آینده سانگ یانگ خواهد بود. البته در صورتی که این شرکت بتواند از بند ورشکستگی رها شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه