شبکه‌های اجتماعی

تیونینگ مرسدس بنز کلاس X توسط کارلکس دیزاین
اتومبیل فارسی - تیونینگ مرسدسد بنز کلاس X توسط کارلکس دیزاین

استفاده کار و تجاری از این محصول غیر ممکن است

شرکت طراحی کارلکس (Carlex Design) که در زمینه طراحی و شخصی‌سازی فضای داخلی کابین و کیت بدنه خودرو فعالیت می‌کند به تازگی دست به اعمال تغییراتی در مرسدس بنز کلاس X زده است. این تغییرات در واحد طراحی پیکاپ‌های شرکت کارلکس صورت گرفته است.

 

 

اولین نکته قابل توجه در این اتومبیل، بدنه دو رنگ آن است. کارلکس دیزاین قسمت بالایی بدنه مرسدس بنز کلاس X  را به رنگ قهوه‌ای روشن و قسمت پایینی را به رنگ سفید رنگ‌آمیزی کرده است که البته این رنگ قهوه‌ای، به صورت رگه‌هایی در نیمه پایین بدنه نیز دیده می‌شود. کارلکس دیزاین برای این محصول از عنوان Yachting Edition به معنی «قایق بادبانی» استفاده کرده است که در نوار قهوه‌ای رنگ پایین بدنه در نمای کناری نیز نوشته شده است.

در قسمت حوض بار نیز از پوشش چوب استفاده شده است که نسبت به پوشش عادی مرسوم در این بخش آسیب‌پذیری بیش‌تری دارد بنابراین به نظر می‌رسد که مالک این مرسدس بنز کلاس X تیون شده هیچ‌ وقت از کاربری تجاری و باربری خودرو خود استفاده نکند!

 

در داخل کابین، کارلکس دیزاین تغییرات بزرگی را ایجاد کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به صندلی‌های جدید با پوشش چرم قهوه‌ای و آلکانتارا مشکی منقش به لوگوی کارلکس دیزاین، استفاده از تریم چوب در داشبورد، پوشش چرمی قهوه‌ای رنگ داشبورد و کنسول میانی، استفاده از آلکانتارا قهوه‌ای در پوشش بالایی داشبورد و غربیلک فرمان و رودری‌ها و استفاده از نوارهای چوبی در کف کابین اشاره کرد. 

 

با اعمال این تغییرات، در عمل استفاده کار و تجاری از این محصول غیر ممکن است و صرفا می‌توان از تغییرات ایجاد شده و استایل زیبای این اتومبیل لذت برد.

نظر دهید


در همین زمینه