شبکه‌های اجتماعی

جعبه مرسدس با تیونینگ منصوری
اتومبیل فارسی - منصوری گرونوس G63

نسخه تیونینگ شده مرسدس اِی‌ام‌جی G63 معرفی شد

 


نسخه اصلی منصوری گرونوس در سال 2013 به عنوان نسخه اصلاح شده‌ای از نسل قبلی مرسدس بنز G کلاس به بازار عرضه شد. حال گرونوس جدید و نام آن دلیلی است برای اینکه بفهمیم این اتومبیل بر اساس نسل جدید کلاس G و به طور مشخص مرسدس AMG G63 ساخته شده است.


در حالی که مدل فعلی مرسدس از پیشرانه 4 لیتری دو توربو V8 با قدرتی معادل 577 اسب‌بخار و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید شده است، منصوری گرونوس 2021 با استفاده از سیستم توربو جدید، سیستم اگزوز ارتقا یافته و همچنین ECU بازنگری شده، با همان پیشرانه قبلی، توانی معادل 838 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور دارد.


پدیده جدید منصوری در 3.5 ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسد که 1 ثانیه نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته است. حداکثر سرعت منصوری G63 نیز به 250 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته که در نسخه اصلی 220 و یا اگر با پک راننده اِی‌ام‌جی همراه باشد 240 کیلومتر بر ساعت است.

 


منصوری G63 از نظر ظاهری شاید دلچسب نباشد. منصوری گرونوس 2021 از کیت بدنه عریض بهره برده و همچنین از گلگیرهای بزرگ‌تر و درهای عریض‌تر در آن استفاده شده است. کاپوت اتومبیل، سپرها، اتصالات سقف، نگهدارنده زاپاس و سایر قطعات از فیبر کربن ساخته شده و چراغ‌های LED اضافی نیز در جلو تعبیه شده است. چرخ‌های 24 اینچی و خروجی اگزوز در کنار رنگ سبز مسابقه‌ای بریتانیایی، این اتومبیل منصوری را کامل می‌کند.


در فضای داخلی در حالی که صندلی‌ها و تشک‌ها با آرم منصوری گلدوزی شده است، دور تا دور فضای داخلی از رنگ چرم قهوه‌ای رنگ پوشیده شده است.


تنها 10 نمونه از منصوری گرونوس 2021 تولید خواهد شد که برای سفارش نیز آماده شده است. قیمت این اتومبیل با در نظر گرفتن مالیات بیش از 665 هزار دلار قیمت دارد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه