شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش فوری و قیمت فردا SX6 اعلام شد
لتومبیل فارسی - فردا SX6

تحویل 10روزه

 

پس از آن که هفته گذشته صفحه رسمی خودروسازی فردا در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز به کار کرد و محصول جدید این شرکت، SX6 به صورت رسمی در صفحه اینستاگرام معرفی شد، این شرکت هم اکنون خبر از فروش با تحویل فوری 10 روزه این محصول داده است.  

 قیمت فردا SX6 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و دیگر هزینه‌های شماره گذاری، حدود 380.000.000 تومان از سوی خودروسازی فردا تعیین شده است. اطلاعات بیش‌تری از این فروش فوری منتظر نشده است و متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر با خودروسازی فردا تماس حاصل کنند. 

 

 

مختصری در باره فردا SX6 
در حقیقت فردا SX6 همان دانگ‌فنگ SX6 است که برای بازار ایران نشان آن تغییر داده شده است. SX6 محصولی از شرکت دانگ‌فنگ لیوژو از شرکت‌های تابعه دانگ‌فنگ فنگ‌ژینگ است که برای اولین بار در سال 2016 معرفی شده و تولید آن تا سال 2018 با همین نام ادامه داشت. در این سه سال چیزی نزدیک به 78000 دستگاه از دانگ‌فنگ SX6 تولید و فروخته شد. در سال 2017 نیز یک فیس لیفت از این اتومبیل با نام دانگ‌فنگ X6 معرفی می‌شود. آن‌چه با نام فردا SX6 شب گذشته معرفی شد، در حقیقت همان نسخه فیس‌لیفت شده است که تولید آن همچنان در چین ادامه دارد.

 

در وب سایت اتومبیل سازی فردا حجم موتور این خودرو 1.5 لیتری توربو درج شده و قدرت آن 147 اسب‌بخار اعلام شده است، این در حالی است که منابع چینی یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با 147 اسب بخار قدرت و یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخار را برای این خودرو معرفی کرده‌اند. موتورهای 1.5 لیتری فردا SX6 با کد 4A92T شناخته می‌شوند. این یعنی موتور این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده و سرسیلندر آن آلومینیومی است. با این حال چیزی که روشن است، فردا SX6 با جعبه دنده CVT در ایران عرضه می‌شود و استاندارد آلایندگی یور5 را دریافت می‌کند.
وزن این خودرو 1550 کیلوگرم و بیشینه سرعت آن 165 کیلومتر بر ساعت است. میانگین مصرف سوخت این خودرو 7.5 لیتر اعلام شده است.

 

لازم به ذکر است که شوروم مرکزی خودروسازی فردا  در خیابان شریعتی، پل رومی تهران قرار دارد.

 

نظر دهید