شبکه‌های اجتماعی

گروه صنعتی آمیکو شرایط فروش نقدی، اقساطی و لیزینگی پیکاپ آسنا را اعلام کرد + مشخصات فنی
اتومبیل فارسی - پیکاپ آمیکو آسنا

با تحویل 30 روزه

 

 

گروه صنعتی آمیکو شرایط فروش ویژه پیکاپ آسنا را ویژه استقبال از بهار 1400 اعلام کرد. این طرح فروش از امروز یکشنبه 26 بهمن ماه آغاز  شده و تا 15 اسفند 99 نیز ادامه خواهد داشت.

 

در این شرایط فروش، مشتریان می‌توانند پیکاپ آمیکو آسنا را به صورت نقدی، نقدی اقساطی و لیزینگی خریداری کنند. فروش نقدی آمیکو آسنا شامل تخفیف ویزه خواهد شد و در شرایط اقساطی در نظر گرفته شده برای پیکاپ آمیکو آسنا نیز 60 درصد ارزش خودرو به صورت نقدی و مابقی به صورت اقساط پرداخت خواهد شد. همچنین در طرح لیزنیگی در نظر گرفته شده از سوی گروه صنعتی آمیکو، 50 درصد ارزش خودرو به عنوان پیش‌پرداخت و مابقی در اقساط 36 ماهه از سوی مشتریان پرداخت خواهد شد.

خریداران پیکاپ آمیکو آسنا می‌توانند با انتخاب هر یک از طرح‌های بالا، خودروی ثبت‌نامی خود را در 30 روز کاری تحویل بگیرند.  برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی‌های آمیکو در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 02148019 و دفتر مرکز 02144566232 تماس بگیرید.

 

AutomobileFa AMICO Asena Sale Plan Bahman99

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های آمیکو آسنا

آمیکو آسنا یک پیکاپ 4×4 تولیدی گروه صنعتی آمیکو است که دارای طول 5560، عرض 1840 و ارتفاع 1840 میلی‌متر و جرم ناخالص مجاز 3200 کیلوگرم است. این پیکاپ به پیشرانه 4 سیلندذر 16 سوپاپ  2378 سی‌سی میتسوبیشی با توانایی تولید 143 اسب بخار قدرت د دور 6000 و بیشینه گشتارو 210 نیوتن متر در 440 دور در دقیقه مجهز شده است. توان تولیدی این پیشرانه توسط جعبه دنده 5+1 دنده دستی به هر دو محور خودرو منتقل خواهد شد. استاندارد آلایندگی یورو5، مصرف سوخت 10.7 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش ترکیبی، قفل دیفرانسیل مکانیکی اتوماتیک، دنده کمکی با نسبت‌های 1:2/48 4LL و 1:1 4HL  و پیشرانه دوگانه سوز بنزین + گاز طبیعی را باید از دیگر ویژگی‌های پیکاپ آمیکو آسنا دانست.

 

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز آمیکو آسنا به تجهیزاتی چون سامانه ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز EBD، رینگ‌های آلیاژی، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 7 اینچی لمسی و درگاه USB و بلوتوث و ره‌یاب ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، پوشش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی برقی، گارد ایمنی اتاق بار، پارکابی بیرونی، دوربین دید عقب، فرمان هیدرولیک، شیشه‌های برقی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، چراغ‌های روشنایی در روز و ... مجهز شده است.

همچنین لازم به ذکر است که پیکاپ آمیکو آسنا اولین پیکاپ دو دیفرانسیل تولید شده با برند ایرانی است که به صورت استاندارد از قفل دیفرانسیل سانتریفیوژی اتوماتیک بهره می‌برد.

 

 

 

 

 

 

نظر دهید