شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کامیون آمیکو 1929
 همراه با پیشرانه 12 لیتری 400 اسب‌بخاری

 

گروه صنعتی آمیکو از جدیدترین محصول تجاری خود که یک کامیون باری با نام 1929 و قیمت 2 میلیارد و 6 میلیون تومان است رونمایی کرد.

 

مجید ترکی، مدیر فروش آمیکو در مورد کامیون آمیکو 1929 گفت: «یکی از جدیدترین محصول شرکت آمیکو، کامیون ۱۹۲۹ است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. در واقع این محصول ۱۹ تن است و به صورت باری به مشتریان عرضه خواهد شد. وزن خالص این خودرو ۹ تن است. این محصول از موتور مشابه ۲۶۳۱ استفاده می‌کند که توانی حدود معادل ۴۰۰ اسب بخار را دارد. در این محصول بیشتر قدرت مورد نظر مهندسی بوده است. ضرایب دنده این خودرو به گونه‌ای است که گشتاور را به بهترین حالت افزایش می‌دهد. اکسل این خودرو هم ۱۶ تن تک است. آنچه این محصولات را از رقبا متمایز می‌کند این است که فراتر از ۲۶ و ۱۹ تن در سگمنت خود، قابلیت حمل بار دارند».



در بخش قوای فنی، کامیون آمیکو 1929به پیشرانه 12 لیتری با توانایی تولید 400 اسب‌بخار توان و 1920 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. یک جعبه‌دنده  14 سرعته نیز وظیفه توان تولیدی به محور عقب را بر عهده دارد.

 

آمیکو با ایجاد تغییرات در سیستم تولید قدرت کامیون 1929 آمیکو ضرایب دنده را تغییر داده و بر این اساس بیشینه گشتاور تولیدی کامیون 1929ارتقا پیدا کرده است. اکسل کامیون 1929 آمیکو از نوع 16 تن بوده اما توان حمل باری فراتر از دیگر محصولات را دارد و در حقیقت کامیون 1929 قوی‌ترین کامیون باری تک محور بازار خودروهای تجاری ایران محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی آمیکو همزمان با رونمایی از کامیون 1929 همچنین فروش فوری این محصول با تحویل 60 روزه را اعلام نموده است.

 

نظر دهید