شبکه‌های اجتماعی

فولکس‌واگن نسخه فیس‌لیفت تیگوان را معرفی کرد
اتومبیل فارسی - فولکس‌واگن تیگوان 2021

طراحی خشن‌تر و تهاجمی‌تر

تغییر در طراحی و تولید محصولات فولکس‌واگن از نسل هشتم گلف آغاز شد و در ادامه آن فولکس‌واگن به‌ سراغ اعمال تغییرات در تیگوان رفته و نسخه فیس‌لیفت آن را معرفی کرده است.

 

طراحی جدید تیگوان 2022 خشن و تهاجمی‌تر از قبل به نظر می رسد. از جمله تغییرات تیگوان 2021 می‌توان به چراغ‌های جدید LED در جلو و عقب است که به صورت استاندارد عرضه می‌شود. علاوه بر این در طراحی سپرها و ورودی هوا نیز به‌روزرسانی‌هایی صورت گرفته و نام تیگوان با اندازه‌ای بزرگ در زیر لوگو فولکس‌واگن در عقب نصب شده است. نسخه پایه تیگوان به صورت استاندارد به رینگ‌های 17 اینچی مجهز شده اما برای نسخه SE رینگ‌های 19 و برای مجهزترین نسخه تیگوان یعنی SEL R-Line رینگ‌های 20 اینچی در نظر گرفته شده است. 

در داخل کابین تیگوان 2021، کنسول میانی بازطراحی شده، طراحی فرمان و دکمه‌های روی آن تغییر کرده و از یک نمایشگر لمسی جدید استفاده شده است. نسخه پایه تیگوان به صورت استاندارد دارای روکش صندلی پارچه‌ای است که در سایر نسخه‌ها قابلیت سفارش روکش صندلی چرمی در 4 رنگ نیز امکان‌پذیر است.  فولکس‌واگن در نسخه جدید تیگوان بسته ایمنی Travel Assist را نیز عرضه کرده که شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت مجدد و کنترل حرکت بین خطوط است. 


تیگوان 2021 به همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ قبلی مجهز شده که توانایی تولید 184 اسب‌بخار  قدرت و بیشینه گشتاور 320 نیوتن‌متر را دارا است. نسخه قدرتمندتر تیگوان که دارای پسوند R است 315 اسب‌بخار و نسخه پلاگ‌این هیبرید نیز 241 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه