شبکه‌های اجتماعی

ام جی 6 پرو به زودی رونمایی می‌شود
Automobile Farsi - 2021 MG 6 Pro

شوالیه جسور سایک

 

سایک موتور چین به تازگی تصاویری از جزییات نمای بیرونی و کابین ام جی 6 پرو منتشر کرده است. خودرویی که نسخه‌ بهینه ام جی 6 به شمار می‌‌رود و از الگوهای جدید طراحی این برند پیروی می‌کند. ام جی 6 پرو همچنان از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می کند و قرار است در تاریخ 9 ژوئن برابر با 19 خرداد به صورت رسمی رونمایی شود.


از نظر ظاهری، در نمای جلوی ام جی 6 پرو شاهد یک جلوپنجره بزرگ سیاه رنگ هستیم که تزیینات کرومی روی آن خودنمایی می‌کند. چراغ‌های جلو با ظرافت و خلاقیت از ترند طراحی دو تکه پیروی کرده است. چراغ‌های بالا، چراغ روشنایی روز را در خود جا داده است و چراغ کوچکی که اطراف جلوپنجره جانمایی شده، چراغ اصلی برای روشن کردن مسیر است. ام جی 6 پرو با تزیینات سیاه رنگ دور تا دور خودرو همراه شده است. رینگ‌ها، آبشش‌ها، اسپویلر عقب و قطعه‌های تزیینی روی سپر جلو که چراغ اصلی را احاطه کرده است.


در نمای داخلی ام جی 6 پرو نیز شاهد استفاده از یک نمایشگر بزرگ در مرکز داشبورد هستیم که که مجموعه‌ای از کلیدهای فیزیکی زیر آن دیده می‌شود. نمای داخلی با رنگ نارنجی همراه شده که به نظر می رسد برگرفته از رنگ بدنه خودرو باشد. در هر حال استفاده از ترکیب دو رنگ برای کابین حسی اسپرت و جذاب را به کابین ام جی 6 پرو افزوده است.


ام جی 6 پرو بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده است، همچنان با همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ همراه خواهد بود. این موتور توان تولید 181 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و با یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه جفت شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه