شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - راین R3

فروش فوری راین R3 به زودی آغاز می‌شود

 

راین R3 یک خودروی هاچ‌بک اتوماتیک است که بنا بر اعلام رسمی شرکت خودروسازان راین با امکانات و آپشن‌های مناسب و قیمت رقابتی در 5 رنگ متنوع به زودی وارد بازار خواهد شد. راین R3 دارای طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور به ترتیب 3970، 1615، 1730 و 2450 میلی‌متر است و جرم خالص آن نیز 1060 کیلوگرم اعلام شده است.

 

 

قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت راین R3

راین R3 که فروش فوری آن از هفته آینده شروع خواهد شد، به یک پیشرانه‌ای 4 سیلندر ۱,۳ لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است که توانایی تولید 90 اسب بخار قدرت در دور 6000 و بیشینه گشتاور 116 نیوتن‌متر را در 4600 دور در دقیقه دارا است. این پیشرانه که با کد 4A13 شناسایی می‌شود دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و با جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک همراه خواهد شد. مصرف سوخت پیشرانه راین R3 به ازای پیمایش 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی جاده‌ای-شهری حدود 7.1 لیتر اعلام شده است. 

 

 AutomobileFa Rayen R3 Catalog 14010616

 

تجهیزات رفاهی و ایمنی راین R3

دز بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز راین R3 به امکاناتی نظیر کیسه هوای ایمنی راننده وسرنشین جلو، سامانه نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سامانه کنترل پایداری (ESC)، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، چراغ رانندگی در روز، سانروف برقی با تنظیم دو حالته، دوربین دید عقب و سنسور دنده عقب، سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر 9 اینچی لمسی و سیستم عامل اندروید و رهیاب ماهواره‌ای و بلوتوث، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، رینگ‌های آلیاژی 185/55R15 و.. مجهز شده است.

 

علاوه بر این بر اساس اطلاعات درج شده در کاتالوگ رسمی راین R3، این هاچ‌بک شهری دارای ترمزهای دیسکی در محور جلو و ترمزهای کاسه‌ای در محور عقب است. همچنین سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو از نوع مک‌فرسون و سیستم تعلیق تعبیه شده برای محور عقب از نوع مستقل با فنر پیچشی است.

 

 

قیمت و زمان عرضه راین R3

راین R3 با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان و گارانتی سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر وارد بازار می‌شود و یک کارت خدمات ۱۰ میلیون تومانی نیز همراه با خودرو به خریداران داده می‌شود و در محل نمایندگی‌های این خودروساز برای دریافت خدمات و یا خرید قطعات مورد نیاز قابل استفاده است. برای این خودرو خدمات سرویس‌های دوره‌ای با پوشش بخشی از هزینه‌ها در کیلومترهای ۲ و ۵ و ۱۰ و ۲۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شده و در مرحله اول در محدوده شهر تهران خدمات سرویس در محل نیز برای خریداران به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

 

 

مدیرعامل شرکت خودرسازان راین در مورد راین R3 گفت: «این خودرو ظرفیت داخلی سازی زیادی دارد که قابل دستیابی است و هم‌اکنون چندین گروه حرفه‌ای مهندسی مشغول کار و برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب داخلی سازی قطعات این خودرو هستند و به موفقیت‌های چشم‌گیر و اثربخشی دست یافته‌اند. این مزیت علاوه بر این که برتری رقابتی خوبی ایجاد می‌کند، هزینه خدمات و نگهداری را کاهش داده، فراوانی و قیمت مناسب قطعات مصرفی، علاوه بر افزایش رضایتمندی مالکین، موجب استقبال خوب بازار خودروهای دست دوم از آن خواهد شد.»


وی تأکید کرد: «شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان راین در سراسر کشور توسعه خواهد یافت و بهبود مستمر کیفیت تولید از طریق دریافت بازخورد از مشتریان در واحد خدمات پس از فروش و پیگیری مداوم و جدی از قطعه سازان و شرکت مادر انجام می‌شود.»

مدیر عامل شرکت خودروسازان راین در پایان خاطرنشان کرد که فروش محصولات را فقط زمانی انجام خواهیم داد که خودرو آماده تحویل به مشتری باشد و تعهد تحویل خودرو را زمانی متقبل خواهیم شد که از تولید با کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه