شبکه‌های اجتماعی

دانگ فنگ فنگان 580 جدید رونمایی شد
Automobile Farsi - Dong Feng Fengon 580

طراحی مدرن‌تر برای کراس‌اوور بزرگ دانگ فنگ


شرکت دانگ فنگ شیائوکانگ به تازگی تصاویر رسمی شاسی بلند متوسط خود را که دانگ فنگ فنگان 580 نام دارد منتشر کرد. دانگ فنگ معقد است این خودرو با زیبایی شناسی آینده نگر شرقی هماهنگ شده است. نمای کلی خودرو نسبت به دانگ فنگ 580 قبلی به کلی متحول شده و بیشتر محصولاتی مانند دانگ فنگ T5 را تداعی می‌کند. همزمان دانگ فنگ معتقد است طراحی این خودرو آینده زبان طراحی این برند را به نمایش می‌گذارد.


در نمای جلو دانگ فنگ فنگان 580 شاهد استفاده از المان‌های مدرن هستیم. دانگ فنگ طرح سنتی جلوپنجره‌های خود که دارای نوارهای افقی یا ماتریس‌های نقطه‌ای بود را کنار گذاشته و طرحی جدید که آن را «پرواز پرنده‌ها به سمت ققنوس» می‌نامد را جایگزین آن کرده و فرم کلی جلوپنجره را با الهام از بالهای پرنده طراحی کرده است. تاثیر بصری این جلوپنجره به مد روز و اسپرت شدن طرح کلی ‌ دانگ فنگ فنگان 580 قابل توجه است. چیزی که در نمای جلوی این خودرو جلب توجه می‌گند، نشان فنگان (Fengon) روی کاپوت است که نشان می‌دهد دانگ فنگ قرار است این سری از محصولات خود را از سری سنری (Scenery) تفکیک کند.


در نمای کناری دانگ فنگ فنگان 580 شاهد استفاده از خط‌هایی قدرتمند هستیم که یکی از این خطوط از چراغ‌های جلو آغاز شده و به چراغ عقب رسیده است. با این حال چیزی که از جذابیت نمای کناری این خودرو کاسته است، چرخ‌های نسبتا کوچک آن است. از نظر اندازه، دانگ فنگ فنگان 580 دارای طول، عرض و ارتفاع 4720، 1865 و 1710 میلی‌متری است. فاصله بین دو محور آن نیز با افزایش 5 میلی‌متری نسبت به نسخه کنونی به 2785 میلی‌متر رسیده است.


در نمای عقب دانگ فنگ فنگان 580 نیز شاهد استفاده از چراغ‌های متصل به هم سه تکه هستیم. در خروجی اگزوز نیز در دو طرف خودرو طراحی شده که معلوم نیست مانند سنت امروزی خودروسازان تنها جنبه نمایش دارد یا واقعی است.


از نظر قدرت و قوای محرکه نیز بر اساس آن چه تا کنون اعلام شده، دانگ فنگ فنگان 580 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که توان تولید 184 اسب بخار را دارد. هنوز جزییات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه