شبکه‌های اجتماعی

سی‌هو X8 پلاس، پرچم‌دار جدید جک معرفی شد
اتومبیل فارسی - جک X8 پلاس

با دو پیکر بندی 6 صندلی و هفت صندلی


گروه خودروسازی جک عکس‌های رسمی پرچم‌دار جدید خود را با نام سی‌هو (Sehol) X8 پلاس منتشر کرد. این خودرو در مقایسه با مدل X8، داری طراحی ظاهری متفاوت است و نمای جلو و عقب آن دستخوش یک فیس لیفت شده است. همچنین جک قصد دارد این مدل را با دو ترکیب بندی 6 و 7 صندلی در آینده‌ای نزدیک وارد بازار چین کند.


از نظر طراحی باید گفت چهره سی‌هو X8 پلاس به کلی دگرگون شده و از سبک طراحی جدید محصولات این برند که پیش از این در مدل‌های X6 و QX دیده بودیم در آن استفاده شده است. چراغ‌های جلو درون جلوپنجره مخفی شده و یک ردیف LED برای روشنایی در روز در قسمت بالایی آن جانمایی شده است. نمای کناری تغییرات زیادی را به خود ندیده، حتی رینگ‌ها پنج پره 19 اینچی نیز به همان ظاهر قبلی در X8 پلاس به کار گرفته شده است.


در نمای عقب اما تغییرات چشمگیر است. با وجود این که چراغ‌ها همچنان به هم پیوسته است، اما شباهتی با نسخه قبلی دیده نمی‌شود. به نشان Sehol که یک حرف S را نشان می‌دهد، و در مرکز چراغ تعبیه شده بود، حالا نام این خودروساز را با حروف درشت در قیمت بالای چراغ می‌بینیم. طراحی سه وجهی چراغ‌های عقب، جلوه جالبی به این نما داده و جذابیت بیشتر آن زمانی آشکار می‌شود که مه‌شکن‌های عقب را هم راستا و هماهنگ با وجه رو به پایین سی‌هو X8 پلاس می‌یابیم.


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سی‌هو X8 پلاس، امکان عرضه آن با دو چیدمان صندلی است که گروه جک تاکید زیادی روی آن دارد. یک نسخه هفت سرنشین با چیدمان صندای 2+3+2 و یک نسخه 6 سرنشین با چیدمان 2+2+2 صندلی برای این خودرو قابل ارائه است.


سی‌هو X8 پلاس مانند نسخه قبلی خود با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ (با کد HFC4GC1.6E) با پاشش مستقیم سوخت عرضه می‌شود که توان تولید 184 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور با یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه از نوع تر (Wet) همراه شده و نیروی این پیشرانه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


سی‌هو X8 پلاس از نظر ابعادی در ردیف خودروهایی مانند هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4815، 1870 و 1758 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن به عدد قابل توجه 2830 میلی‌متر می‌رسد. فضای بار این این خودرو در حالت عادی 418 لیتر اعلام شده که با خواباندن صندلی‌های دو ردیف عقب به عدد 2153 میلی‌متر افزایش می‌یابد. جک عرضه سی‌هو X8 پلاس را در آینده‌ای نزدیک برای بازار چین آغاز می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه