شبکه‌های اجتماعی

مرسدس بنز از نسخه لانگ نسل جدید C کلاس رونمایی کرد
اتومبیل فارسی - رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز C کلاس لانگ در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021

ویژه بازار چین

 

 

مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 از نسخه لانگ C کلاس جدید ویژه بازار چین رونمایی کرد.

 

همانطور که از نام آن پیدا است، این مدل نسخه‌ای از نسل جدید C کلاس با طول بیش‌تر است که علاوه بر فاصله بیش‌تر بین دو محور، یک طرح جدید و کلاسیک جلوپنجره را با لوگوی ایستاده مرسدس بنز روی دماغه نیز با خود به همراه دارد. بر اساس اعلام مرسدس بنز، فاصله بین دو محور این نسخه 89 میلی‌متر از نسخه معمولی C کلاس جدید بیش‌تر است.

 

نسخه لانگ C کلاس جدید نه تنها فضای اضافی پا را برای سرنشینان عقب به ارمغان می‌آورد، بلکه باعث راحتی بیشتر سرنشینان با استفاده از زیر آرنجی بزرگ‌تر، درگاه USB، جا لیوانی، عایق‌بندی بهتر کابین و سیستم تعلیق بهبود یافته خواهد شد.

مرسدس بنز از انتشار ابعاد دقیق این نسخه خودداری کرده است اما رسانه های چینی ادعا می‌کنند که C کلاس لانگ دارای طول 4882، عرض 1820، ارتفاع 1461 و فاصله  بین دو محور 2954 میلی‌متری است.

 

نسل جدید مرسدس بنز C کلاس لانگ در دو نسخه C200 L و C260 L در بازار چین عرضه خواهد شد. نسخه C200 L به یک پیشرانه 4 سیلندر  1.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 168 اسب‌بخار قدرت مجهز شده است در حالی که نسخه C260 L علاوه بر استفاده از یک پیشرانه 4 سیلندر  1.5 لیتری توربوشارژ، دارای یک سیستم هیبرید خفیف نیز خواهد بود. این مجموعه هیبریدی توانایی تولید 201 اسب‌بخار قدرت را خواهد داشت. همچنین نسخه C260 L قابلیت عرضه با یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 201 اسب‌بخار قدرت را نیز خواهد داشت.

 

تمامی نسخه‌های نسل جدید مرسدس بنز C کلاس لانگ همراه با جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند و سیستم چهار چرخ محرک 4Matic نیز تنها در نسخه C260 L در دسترس خواهد بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه