شبکه‌های اجتماعی

Hyundai La Festa N Line
Hyundai La Festa N Line
عضو جدید خانواده پرفورمنس هیوندای

 

هیوندای روز به روز در حال گسترش بخشN لاین خود است و تقریبا تمام مدل‌های آن از این ویژگی پرفورمنس برخوردار شده‌اند. آخرین مدلی که به این لیست اضافه شده، هیوندای لافستا نام دارد که تنها در چین عرضه می‌شود و مابین النترا و سوناتا قرار می‌گیرد.


لافستا N Line با بادی کیت جدید و تهاجمی که ورودی‌های هوای بسیاری به آن اضافه کرده، یک هیوندای N Line واقعی به نظر می‌رسد. این خودرو با جلوپنجره جدید که پیش‌تر در آزرا دیده‌ایم با دیلایت‌های شش ضلعی و تزئینات مشکی براق، ورودی‌های هوا بزرگتر، لیپ آلومینیومی و ورودی هوا تزئینی زیر کاپوت به جذاب‌تر شدن نمای رو به رو کمک کرده است. علاوه بر این موارد، رینگ‌های دو رنگ آلیاژی با کاپ‌های N در مرکز آن، کلیپر‌های ترمز قرمز، رکاب‌های جانبی، سپر عقب جدید با خروجی هوای مصنوعی، دفیوزر تزئینی بزرگ، 4 خروجی اگزوز به همراه بال عقب بزرگ به جذاب‌تر شدن نمای خارجی این خودرو کمک می‌کند.


فضای کابین هیوندای لافستا به لطف سیستم اطلاعات و سرگرمی 10.2 اینچ و نمایشگر دیجیتال پشت آمپر به همین سایز، کنترل‌های لمسی سیستم صوتی و مدیا، کنترل‌های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع، پدشارژ وایرلس، دکمه‌های گیربکس به جای لیور دنده، فرمان D-Cut، نسان‌های N-Line، دوخت قرمز صندلی‌ها و حالت رانندگی جلوه اسپرت لوکس دارد. برخی از این تغییرات به احتمال زیاد در فیس‌لیفت بعدی این مدل لحاظ خواهد شد.


بر اساس گزارشات منتشر شده، این مدل پیشرانه‌ چهارسیلندر 1.5 لیتر توربو دارد که 197 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند که در برابر پیشرانه 1.6 لیتر توربو قدیمی هیوندای لافستا لاکچری اسپرت با 201 اسب‌بخار خروجی کمتری ارائه می‌کند. هیوندای مشخصات بیشتری از این خودرو اعلام نکرده و ما نمی‌دانیم این مدل از لاکچری اسپرت سریع‌تر خواهد بود و آیا سیستم تعلیق و فرمان مانند دیگر نمونه‌ها است یا خیر.

 

هیوندای لافستا N لاین در چین توسط جوینت ونچر پکن-هیوندای تولید می‌شود. این خودرو از ماه آینده در بازار چین عرضه می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه