شبکه‌های اجتماعی

اینک در قاره سبز

 

هوندا طی مراسمی در آفنباخ آلمان نسل ششم CR-V ورژن اروپا را معرفی کرد. این کراس‌اوور در ظاهر شبیه به ورژن آمریکایی است اما قوای محرکه آن دستخوش تغییر شده و تفاوت عمده‌ای با آن نسخه دارد. نمای رو به رو به واسطه جلوپنجره بُلدرتر به همراه زیر سپر جدید و نمای عقب به واسطه گرافیک چراغ‌ها تغییر کرده‌اند.


CR-V جدید از نظر ابعاد رشد داشته و حالا طول، ارتفاع، عرض و فاصله بین دو محور بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. با این تفاسیر فضای کابین برای سرنشینان و فضای صندوق برای بار، بیشتر شده است. کابین این خودرو مجلل‌تر شده و حالا به لطف ارتفاع کمتر دو گوشه و کاپوت صاف‌تر دید بهتر و نقطه کور کمتری دارد. در عوض به لطف ارتفاع مناسب شیشه‌ها، فضای گرین‌هاوس افزایش داشته که به بزرگتر نشان دادن و نور بیشتر کابین کمک می‌کند.


ورژن آمریکایی CR-V دارای پیشرانه پایه 1.5 لیتر توربو است اما برای بازار اروپا خبری از پیشرانه درونسوز نیست. هوندا برای بازار اروپا دو نمونه هایبرید و پلاگین هایبرید را در نظر گرفته که هر دو از پیشرانه 2 لیتر اتکینسون و دو موتور الکتریکی بهره می‌برند و تنها تفات آنها میزان ظرفیت باطری است که در نسخه پلاگین هایبرید پک باطری بزرگتری نصب شده اما ظرفیت آن مشخص نیست.


هوندا اطلاعات کافی را منتشر نکرده و باید کمی منتظر ماند تا زمان عرضه آن فرا برسد.


 

نظر دهید