شبکه‌های اجتماعی

تولید نسخه‌های ویژه برانکو برای ادای احترام به نسخه اصلی
اتومبیل فارسی - فورد برانکو جدید

تنها 1966 دستگاه از این سری تولید می‌شود


فورد برای ادای احترام به نسخه اصلی برانکو، نمونه‌های تولید محدودی با نام Heritage و Heritage Limited edition برای برانکو و برانکو اسپرت 2023 در نظر گرفته است. فورد تنها 1966 دستگاه به مناسبت اولین سال تولید نسخه اصلی در قالب دو و چهار درب تولید می‌کند.


این مجموعه خاص، از پالت رنگی منحصر به فرد خود استفاده می‌کند که شامل رنگ‌های Robin’s Egg Blue, the Peak Blue Yellowstone Metallic (مخصوص نمونه‌های لیمیتد ادیشن ) می‌شود. در کنار این رنگ‌ها، رنگ سفید آکسفورد به عنوان مکمل برای جلوپنجره، رینگ‌ها، نوشته‌ها و سقف استفاده می‌شود تا ظاهر خودرو را بیشتر به نسخه اصلی شبیه کند.


با برانکو Heritage شروع می‌کنیم، این نمونه در دو نسخه دو و چهار درب عرضه خواهد شد و دارای رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچ همراه با گلگیر‌های مربعی تریم Everglades، سپر فولادی پوشیده شده از رنگ پودری، بدنه دو رنگ و یک خط سفید افقی در نمای جانبی است.


نسخه Heritage Limited همین مشخصات را دارد و تنها تفاوت آنها در بخش ظاهری؛ رینگ‌های 17 اینچ مشکی آلیاژی با کاپ وسط و خط سفید دور آن است.


داخل کابین نسخه Heritage از پارچه پوشیده شده در حالی که صندلی‌های Heritage Limited از جنس چرم هستند. نقطه مشترک کابین این دو، رنگ سفید داشبورد همراه با تزئینات قرمز رنگ است.


قوای محرکه Bronco Heritage از نوع EcoBoost 2.3 لیتر توربو است که 300 اسب‌بخار قدرت و 441 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان خروجی توسط گیربکس 7 سرعته دستی و یا 10 سرعته اتوماتیک سفارشی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. اما Bronco Heritage Limited از نسخه قدرتمند‌تر 6 سیلندر EcoBoost 2.7 لیتر بهره می‌برد که 330 اسب‌بخار قدرت و 563 نیوتن‌متر گشتاور خروجی آن را تشکیل می‌دهند. وظیفه انتقال قدرت در این نمونه بر عهده گیربکس 10 سرعته اتوماتیک خواهد بود.


برای این نمونه‌ها بسته سفارشی Sasquatch موجود است که قابلیت‌هایی مانند ( H.O.S.S ) سیستم تعلیق آفرود با عملکرد و پایداری بالا همراه با دمپر‌های حساس به موقعیت Bilstein که باعث افزایش ارتفاع رانندگی می‌شود، تایر‌های 35 اینچ مناسب مسیر‌های گلی و قفل الکترونیکی دانا برای اکسل جلو و عقب را به این خودروها اضافه می‌کند.


نسخه Sport Heritage و Sport Heritage Limited نیز از همان طرح دو رنگ بدنه با خط سفید کناری، رینگ‌های 17 اینچی سفید آکسفورد و جلوپنجره سفید بهره‌می‌برند. تنها تفاوت این دو نمونه، تایر‌های 29 اینچ all-terrain برای لیمیتد ادیشن است. داخل نسخه Sport Heritage صندلی‌های پارچه‌ای و تزئینات به رنگ Navy Pier هستند اما Heritage Limited از روکش چرمی سود می‌برد.


قوای محرکه نسخه اسپرت هریتیج از نوع EcoBoost 1.5 لیتر توربو است که 181 اسب‌بخار قدرت و 258 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ در حالی که نسخه هریتیج لیمیتد از EcoBoost 2 لیتر سود می‌برد که خروجی آن 248 اسب‌بخار قدرت و 376 نیوتن‌متر گشتاور است. بر روی این خودرو نیز سیستم H.O.S.S (High-Performance Off-Road Stability Suspension) وجود دارد که باعث افزایش ارتفاع، عملکرد بهینه سیستم تعلیق در مسیر‌های بی‌راهه و همرسانی به سیستم 4X4 و مود G.O.A.T می‌شود.


در حال حاضر فورد سفارش‌ها را برای نمونه اسپرت دریافت می‌کند و سفارشگیری برای نمونه‌های ساده را به آخر سال موکول کرده است. قیمت این نمونه‌ها به شرح زیر خواهد بود:


Bronco Sport Heritage – $34,245
Bronco Sport Heritage Limited – $44,655
Bronco Heritage – $44,305
Bronco Heritage Limited – $66,895

 

نظر دهید


در همین زمینه