شبکه‌های اجتماعی

رنو آسترال آخرین آزمایش‌ها را می‌گذراند
Automobile Farsi - Renault Austral

بهار 2022 رونمایی خواهد شد

 

 

این تصاویر دیگر عکس‌های جاسوسی نیستند بلکه تصاویر رسمی هستند که رنو را در حال آماده شدن برای رونمایی از کراس‌اوور جدید خود نشان می‌دهد تصاویری از رنو جدید که استتار شده است. اکنون مرحله نهایی آزمایش آغاز شده است، صد اتومبیل از این مدل باید در مجموع 2 میلیون کیلومتر را پیمایند که 600 هزارتا از آن باید در جاده‌های فرانسه، آلمان، اسپانیا و رومانی باشد.

 

اسم کراس‌اوور جدید رنو ربطی به استرالیا ندارد و آسترال (Austral) است. در واقع این کلمه لاتین بوده و به معنای «جنوبی» است. این نام به وارث مدل اروپایی کادجار می‌رسد که معلوم شد چندان موفق نیست و بازاریابان رنو تصمیم گرفتند برای این مدل جدید نام دیگری انتخاب کنند.

 

در ظاهر آسترال شبیه رنو مگان E-tech است اما بدنه‌ای بلندتر دارد. آسترال همان کراس‌اوور 5 نفره کلاس C است که فقط کمی بزرگ‌تر شده و طول آن از 4.45 به 4.5 متر رسیده است. آسترال از پلت‌فرم نسل سوم نیسان قشقایی بهره برده و در واقع ارتقا یافته CMF-CD3 است.

 

رنو آسترال یک اتومبیل هیبریدی است که در نسخه‌های مختلف تولید خواهد شد. نسخه پایه این اتومبیل از پیشرانه 1.3 لیتری توربو و پیشرانه الکتریکی 12 ولتی برخوردار است. نسخه دیگری با پیشرانه 1.2 لیتری توربو و یک پیشرانه 48 ولتی وجود دارد و سرآمد این دو نسخه رنو آسترال هیبریدی 200 اسب‌بخاری است.

 

پیش‌بینی می‌شود در همین سه ماهه اول سال 2022 میلادی رنو آسترال رونمایی شود. گفتنی است حدود یکسال دیگر نیز جانشین رنو کولئوس که از آن بزرگ‌تر نیز هست معرفی خواهد شد که به نظر می‌رسد آن نیز با نام جدیدی به بازار عرضه شود.

نظر دهید


در همین زمینه