شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیکو J7
با قرض گرفتن عناصر ظاهری از Jaecoo J7

شناسایی و تشخیص برخی از محصولات گروه چری کمی سخت و گیج‌کننده شده است. مدل چری اکسپلور ۰۶ که سال گذشته در جایگاه یک کراس‌اوور وارد بازار چین شد، در ابتدا به عنوان نسخه‌ای مجهز و مخصوص ماجراجویی از چری تیگو۷ معرفی شده بود. مدلی که تمام اجزا و عملکرد فنی خود را از آن قرض گرفته بود. اکنون اما نسخه جدیدی به نام Urban Edition برای اکسپلور ۰۶ معرفی شده که عملا تفاوتی با مدل صادراتی Jaecoo J7 ندارد.

 

AutomobileFa Chery Jaecoo J7 001 14020916



تغییرات ظاهری بین این دو نسخه محدود به مواردی مثل اضافه شدن جلوپنجره‌ای بزرگ با خطوط عمودی کرومی و هم‌رنگ شدن عناصر پلاستیکی با رنگ بدنه می‌شود. به جای لوگوی بزرگ چری در جلوی خودرو نیز اکنون اسم این برند در اندازه‌ای کوچک‌تر و با جنس کروم دیده می‌شود.

نام چری در جلوپنجره و روی فرمان، متمایزترین تغییرات ظاهری چری اکسپلور ۰۶ Urban Edition با مدل صادراتی جیکو J7 محسوب می‌شود. ابعاد کلی آن‌ها تغییر چندانی نکرده و طول ۴۵۰۰ میلی‌متری و فاصله بین‌محوری ۲۶۷۲ میلی‌متری آن حفظ شده است. چری اکسپلور ۰۶ Urban Edition همانند همتای صادراتی خود، به پیشرانه آشنای ۱.۶ لیتری توربو با توان تولید ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر مجهز است. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک Getrag دوکلاچ جفت شده است. سیستم تعلیق در جلو همچنان مک‌فرسون و در عقب نیز از نوع مولتی‌لینک است. هر دو نسخه دیفرانسیل‌جلو و تمام‌چرخ محرک نیز در دسترس خواهد بود و سفارش نسخه دیفرانسیل‌عقب نیز مدتی کوتاه پس از عرضه آغاز خواهد شد.

 

AutomobileFa Chery Jaecoo J7 002 14020916



فروش چری اکسپلور ۰۶ Urban Edition از ۶ دسامبر در بازار چین آغاز شده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت‌گذاری این نسخه هنوز مشخص نشده اما مدل استاندارد چری اکسپلور ۰۶ در بازه قیمتی ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ یوآن تا ۱۳۹ هزار و ۹۰۰ یوآن (۱۶ هزار و ۴۳۶ دلار تا ۱۹ هزار و ۶۷۰ دلار) عرضه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه