شبکه‌های اجتماعی

چانگان C385 کانسپت، برادر الکتریکی UNI-V
Automobile Farsi - 2022 Changan C385 Concept

پیش نمایش از محصولات آینده چانگان

 

مدت زیادی از معرفی چانگان یونی-V نمی‌گذرد و به زودی نسخه تجاری آن نیز معرفی و وارد مرحله تولید انبوه می‌شود؛ اما این خودرو یک نسخه الکتریکی هم خواهد داشت. پیش قراول این نسخه، کانسپتی به نام چانگان C385 است که تا کنون تنها تصاویر آن از سوی چانگان منتشر شده و هنوز اطلاعاتی از نمای داخلی و ویژگی‌های فنی این خودرو در دسترس نیست.

 

چانگان UNI-V و C385 بدنه‌های مشترکی دارند، و از آنچه در تصاویر پیدا است در کلاس لیفت‌بک‌ها دسته بندی می‌شوند و طول آن‌ها حدود 4.7 متر است. طراحی کلی بدنه چندان عجیب نیست و احتمالا با نسخه تولید انبوه تفاوت چندانی ندارد. طراحی مینیمال، استفاده از خطوط شارپ و همچنین نور آبی چراغ‌های جلو، روحی کاملا مدرن و قرازمانی به چانگان C385 بخشیده است.

 

چانگان C385 کانسپت، اولین مدل این شرکت بر پایه پلتفرم الکتریکی EPA1 است که دارای باتری‌های نسل آینده و دیگر اجزای الکتریکی است. هرچند شاسی این خودرو با مدلی بنزینی یونی-وی اشتراک‌های زیادی دارد. از ویژگی‌های این خودرو تا کنون تنها به سیستم پارک تمام اتوماتیک APA 7.0 و سیستم گرمایش سریع باتری‌های کششی که می‌تواند از این گرمای تولید شده نیز استفاده کند، اشاره شده است. چانگان C385 در سال 2022 وارد مرحله تولید انبوه می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه