شبکه‌های اجتماعی

جزییات و تصاویر تازه از چانگان UNI-V
Automobile Farsi - 2022 Changan UNI-V

سومین عضو خانواده UNI در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو رونمایی خواهد شد

 

امروز در 25 مرداد ماه تصاویر و جزییات تازه‌ای از سومین عضو خانواده UNI برند چانگان منتشر شد. چانگان UNI-V که سومین خودرو از خانواده شش تایی یونی است، یک فست بک متوسط است که علاوه بر ویژگی‌های بصری اسپرتش، بر قابلیت‌های شخصی‌سازی تمرکز زیادی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، چانگان UNI-V احتمالا در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو امسال رونمایی خواهد شد و ابتدای سال 2022 برای ورود به بازار آماده می‌شود.


از نظر ظاهری چانگان UNI-V نیز مانند دیگر اعضای این خانواده از ایده طراحی بدون مرز پیروی می‌کند. ورودی هوای جلو و چراغ‌های باریک و جسور در این قسمت به خوبی با هم ترکیب شده‌اند. همزمان با این، ورودی‌های هوایی که در کناره‌ها طراحی شده‌اند، به خوبی احساس حرکت را به بیننده انتقال می‌دهد. مورد قالب توجه دیگر در طراحی نمای جلوی چانگان UNI-V دوربین کیفیت بالایی است که در میانه ورودی هوا جانمایی شده است. وجود این دوربین بیانگر این است که چانگان UNI-V با تکنولوژی‌های هوشمند دیگری نیز همراه است.


با نگاه به چانگان UNI-V از نمای کناری به خوبی فرم غالب کوپه در بدنه این خودرو به خوبی دیده می‌شود که این روزها مشتری‌های جوان را به سادگی به خود جذب می‌کنند. چانگان UNI-V را می‌توان از نظر فرمی در ردیف خودروهایی مانند آئودی A7 قرار داد. از دیگر ویژگی‌های طراحی چانگان UNI-V در نمای کناری می‌توان به دستگیره مخفی درها و رینگ‌های 18 اینچی اشاره کرد. چانگان UNI-V دارای طول، عرض و ارتفاع 4680، 1838 و 1430 میلی‌متری است و فاصله بین دو محور آن به 2750 میلی‌متر می‌رسد.

 

      بخوانید -» چانگان UNI-K معرفی شد


در نمای عقب چند ویژگی شاخص در طرحی چانگان UNI-V دیده می‌شود. چراغ‌های متصل به هم که مد این روزهای خودروسازی دنیا است. یک اسپویلر که باز و بسته می‌شود و آن هم از آئودی A7 الگوبرداری شده، در خروجی اگزوز کرومی در دو طرف خودرو و البته گرافیک مثلثی چراغ‌های عقب، ویژگی‌های بارز این خودرو به شمار می‌روند.


آنچه تا کنون در خصوص ویژگی‌های فنی چانگان UNI-V منتشر شده، این خودرو با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ همراه می‌شود که توان تولید 185 اسب بخار را دارد و می‌تواند به سرعت 205 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. علاوه بر این منابع رسمی اعلام کرده‌اند احتمالا در آینده یک موتور 2 لیتری توربو نیز برای چانگان UNI-V ارائه خواهد شد. اهمیت نخستی سدان از سری یونی برای چانگان بدیهی است و به نظر می‌رسد این خودرو می‌تواند طرافداران زیادی برای دست و پا کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه