شبکه‌های اجتماعی

کابین بی‌وای‌دی Destroyer 05 رونمایی شد
Automobile Farsi - BYD Destroyer 05

بعد از رونمایی ظاهری در نمایشگاه گوانگژو

 

 

در نمایشگاه خودروی گوانگژو چین در نوامبر گذشته بی‌وای‌دی، Destroyer 05 را معرفی کرد. خودروی پلاگین هیبرید که برای بازار چین طراحی و ساخته شده بود که قدرت پیمایش آن در حالت تمام بری 120 کیلومتر بود. حالا این شرکت داخل کابین این خودرو را به نمایش گذاشته است. داخل بی‌وای‌دی Destroyer 05 از یک نمایشگر لمسی بزرگ شبیه تسلا برخوردار بوده و دارای بسیاری ویژگی‌های فنی دیگر است.

 

بی‌وای‌دی Destroyer 05 در سری خودروهای هیبریدی Warship است و کنار خانواده خودورهای الکتریکی Marine Life بی‌وای‌دی به فروش می‌رسد.

 

بی‌وای‌دی Destroyer 05 از نظر اندازه مابین تویوتا کرولا و تویوتا کمری سدان قرار می‌گیرد و دارای ابعاد 4780 میلی‌متر طول، 1837 میلی‌متر عرض و 1495 میلی‌متر ارتفاع است. فاصله بین دو محور این اتومبیل نیز 2718 میلی‌متر است. طراحی بیرونی این سدان بی‌وای‌دی با چراغ‌های LED نازک و جلوپنجره بزرگ تزئین شده و از نظر آیرودینامیکی کاملا استاندارد است.

 

در داخل بی‌وای‌دی Destroyer 05 تمرکز اصلی طراحی روی نمایشگر 15.6 اینچی بوده و که با یک صفحه نمایش ابزار 8.8 اینچی ترکیب شده است. چند دکمه روی کنسول مرکزی خودرو تعبیه شده که یکی شامل کنترل گیربکس، دیگری برای انتخاب حالت رانندگی و در آخر دکمه استارت و توقف است و علاوه بر این موارد مجموعه‌ای از جالیوانی روی کنسول مرکزی در نظر گرفته شده است. همچنین چراغ‌هایی به عنوان نور محیطی روی داشبورد طراحی شده و رنگ‌های قرمز در دریچه‌ها با دوخت صندلی‌ها یکپارچه به نظر می‌رسند.

 

بی‌وای‌دی Destroyer 05 در دو نوع پلاگین هیبرید با سیستم فوق هیبریدی DM-i در دو اندازه باتری متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. هر دو نسخه مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 109 اسب‌بخار هستند که با پیشرانه‌های الکتریکی 177 اسب‌بخار یا 194 اسب‌بخار ترکیب شده است. باتری 177 اسب‌بخاری قدرت پیمایش 55 کیلومتر ارائه کرده و این در حالی است که باتری بزرگ‌تر تا 120 کیلومتر پیمایش را فراهم می‌کند.

 

 هنوز قیمت دقیق بی‌وای‌دی Destroyer 05 از سوی این شرکت چینی اعلام نشده اما رسانه‌های چینی قیمت این سدان هیبریدی را 120 هزار تا 150 هزار یوآن برآورد کرده‌اند که معادل 19 تا 24 هزار دلار است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه