شبکه‌های اجتماعی

وانت پژو لندترک به دنبال تسخیر خاورمیانه
Automobile Farsi - 2021 Peugeot Landtrek pickup

پژو وارد جنگ وانت‌های یک تن می‌شود

 

پژو سال گذشته با معرفی پیکاپ لندترک، به بازار پررقابت پیکاپ‌های یک تن پا گذاشت و حالا به دنبال این است خودروی تجاری سبک خود را به صورت گسترده در خاورمیانه و آفریقا عرضه کند.


پژو لندترک، در بیش از 180 نمایندگی محلی این برند با سه استایل بدنه تک کابین، دو کابین و کابین و شاسی و لوازم جانبی گسترده پیش روی خریداران قرار دارد.


پژو می‌گوید فضای کابین لندترک بسیار جادار است. در کابین پژو لندترک یک نمایشگر 10 اینچی که از پژو 508 کری‌اوور شده تعبیه شده که دارای 10 گیگابایت حافظه است. بلوتوث، سیستم‌های اتصال به گوشی‌های هوشمند اپل کارپلی و اندروید اتو نیز از دیگر امکانات پیکاپ جدید پژو است. چهار دوربین در اطراف خودرو، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل یدک، هشدار خروج از خط و تجهیزات دیگر نیز برای این خودرو تعبیه شده است.


مشتری‌های وانت پژو لندترک می‌توانند یک موتور 1.9 لیتری دیزلی با قدرت 148 اسب بخار و 350 نیوتن‌متر گشتاور را برای خودروی خود انتخاب کنند. یک گزینه بنزینی 2.4 لیتری توربوشارژ با قدرت 207 اسب بخار و 320 نیوتن‌متر نیز در فهرست پیشرانه‌های این خودرو گنجانده شده است. هر دو موتور با یک جعبه دنده 6 سرعت دستی گترگ جفت و جور می‌شود؛ افزون بر این یک جعبه دنده 6 سرعت اتوماتیک ساخت پانچ با سه حالت رانندگی دستی، اسپرت و اقتصادی نیز به عنوان یک گزینه انتخابی برای کسانی که موتور بنزینی را سفارش داده‌اند در دسترس است. پژو لندترک به صورت پایه با محور محرک عقب عرضه می‌شود، با این حال سیستم چهار چرخ محرک با حالت‌های 4H و 4L نیز قابل سفارش است.


فاصله پژو لندترک از سطح زمین حداکثر 235 میلی متز است که بسته نسخه‌ای که سفارش می‌دهید، این میزان ممکن است کم‌تر هم باشد. زاویه ورود پژو لندترک به شیب 30/29 درجه عنوان شده و زاویه خرج آن از شیب نیز 26/27 درجه است. این خودرو که تا عمق 60 سانتی‌متری در آب حرکت می‌کند ظرفیت حمل 1 تن بار و همچنین یدک کشی 3.5 تن بار را دارد.


در نهایت باید گفت فاصله بین سرویس‌های دوره‌ای پژو لندترک 10.000 کیلومتر است و این خودرو با گارانتی 3 سال یا 100.000 کیلومتر عرضه می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه