شبکه‌های اجتماعی

کوچولوی جدید اشکودا در راه است
اتومبیل فارسی - تیزر اشکودا فابیا

اشکودا فابیا 2021 در بهار رونمایی می‌شود

 

اشکودا به تازگی تیزری از نسل جدید فابیا منتشر کرده و گفته این هاچ‌بک ساب‌کامپکت در بهار پیش رو رونمایی خواهد شد.

نسل سوم اشکودا فابیا از سال 2015 روی خط تولید است و جایگزین آن در جایگاهی پایین‌تر از اشکودا اسکالا قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد طراحی آن تحت تاثیر ویژن RS کانسپت شکل گرفته باشد.

 

در حالی که نسل کنونی اشکودا فابیا بر پایه پلتفرم قدیمی PQ26 شکل گرفته، قرار است نسل جدید آن از پلتفرم MQB A0 استفاده کند که در حال حاضر خودروهایی مانند فولکس واگن پولو و تی کراس، سئات آیبیزا و آرونا و اشکودا کامیک نیز بر پایه همین پلتفرم تولید می‌شود. این خودرو قرار است با گروه پیشرانه‌های کم‌ آلاینده بنزینی از خانواده EVO فولکس‌واگن استفاده کند که با جعبه‌دنده‌های دستی و هفت سرعت DSG دوکلاچ جفت و جور می‌شود.

 

استفاده از ساختار بدنه جدید به اشکودا فابیا جدید اجازه می‌دهد از تکنولوژی های مدرن و کمک راننده استفاده کند. ظاهرا نسل جدید اشکودا فابیا دارای اندازه بزرگ‌تری نسبت به قبل است که این به معنی فضای بیشتر برای پا و سر سرنشین‌های عقب و همچنین افزایش فضای بار آن است که به گفته اشکودا حدود 50 لیتر افزایش داشته است.

 

این هاچ‌بک پنج در با یک نسخه استیشن که با نام فابیا کمبی معروف است، همراه خواهد بود. نسخه‌های استیشن، چیزی حدود 34 درصد از فروش کل فابیا را به خود اختصاص داده‌اند و تا زمانی که یک محصول پول ساز باشد، باید به عنوان عضوی از این خانواده تولید شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه