شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت کلورادو ZR2 Bison
آفرودی و سرسخت

 

شورولت نسخه کلورادو ZR2 را جولای گذشته معرفی کرد اما طی این مدت جای تریم قدرتمند و سرسخت Bison خالی بود. شورولت تریم Bison را بر روی نسخه ZR2 توسعه داده و برای قدرتمندتر کردن آن از لوازم جانبی AEV بهره می‌برد. این نمونه برای قابلیت بیشتر در مسیرهای بیراهه از سیستم تعلیق ارتقا یافته، دمپرهای کنترل شونده مولتیماتیک جلو و عقب، دمپرهای مولتیماتیک DSSV و قفل دیفرانسیل جلو و عقب استفاده می‌کند.


کیت AEV شامل سپر جلو Heavy Duty با قابلیت نصب وینچ، سپر عقب ویژه، پوشش محافظ گلگیرها، پوشش محافظ محفظه بار، رینگ 17 اینچ همراه با تایرهای 35 اینچ می‌شود. برخلاف دیگر نمونه‌ها، زاپاس شورولت کلورادو ZR2 Bison زیر محفظه بار نصب نمی‌شود و به بالای آن پشت سر راننده منتقل شده که دید راننده را مختل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های کیت AEV وجود 5 صفحه محافظ فولادی در زیر خودرو شورولت کلورادو ZR2 Bison است که از فرمان، رادیاتور، گیربکس و کمک، مخزن سوخت و دیفرانسیل مراقبت می‌کند. وجه تمایز این نسخه با دیگر تریم‌ها، نشان AEV بر روی بدنه، بر روی پشت سری‌ها و کف‌پایی‌های داخل کابین است.


ZR2 Bison از پیشرانه چهار سیلندر 2.7 لیتر توربو بهره می‌برد که 310 اسب‌بخار قدرت و 583 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه با کمک 2 سرعته به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. حالت Baja در شورولت کلورادو ZR2 Bison همراه با لانچ کنترل عرضه خواهد شد که سطح لول گاز را کنترل می‌کند.


فاصله از سطح زمین این خودرو 30 سانتی‌متر شده که 3.8 سانتی‌متر از ZR2 بیشتر است. زاویه حمله نسخه ZR2 (38.6 درجه) به واسطه اینکه وینچ بر روی سپر Bison نصب می‌شود (38.2 درجه) بیشتر و بهتر خواهد بود. تریم بیسون به واسطه تجهیزاتی که دارد وزن بیشتری نسبت به نسخه ZR2 دارد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه