شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لکسوس IS جدید
لکسس کاهش قیمت می‌دهد

 

لکسس IS کنونی با کد اتاق XE30 از سال 2013 بر روی خط تولید قرار دارد و طی این سال‌ها دوبار دستخوش تغییرات شده است. مدل 2023 با کمترین تغییرات نسبت به مدل قبلی به بازار عرضه خواهد شد اما لکسس برای اینکه سدان کامپکت خود را بیش از پیش جذاب و متفاوت کند، بر روی دو مدل IS350 و IS500 پکیج ظاهری ویژه‌ای نصب خواهد کرد.


این پکیج بر روی مدل IS500 تکمیل کننده IS 500 F Sport Premium خواهد بود. با انتخاب این پکیج رنگ بدنه موسوم به Molten Pearl به روی بدنه می‌نشیند و برای داخل کابین نیز تم مشکی رنگ با نام NuLuxe در نظر گرفته شده است. از دیگر تغییرات این پکیج برای IS500 می‌توان به رینگ‌های آلیاژی BBS فورج کاری شده 19 اینچ، کف پایی‌ها با رنگ منحصر به فرد و جا کلیدی هم رنگ با بدنه اشاره کرد. از این نمونه تنها 150 دستگاه ساخته خواهد شد.


همان پکیج برای IS350 نیز آماده شده که تغییراتی در آن صورت گرفته است. رنگ بدنه این خودرو بدون نام است و با هود و سقف مشکی رنگ Obsidian ترکیبی بی نظیر را صورت داده‌اند. داخل خودرو لکسس IS نیز با چرم مشکی NuLuxe تزئین شده تا فضایی هماهنگ و اسپرت به این خودرو القا شود. رینگ‌های 19 اینچی تیره Enkei تکمیل کننده این ارتقا بصری خواهد بود. از این نمونه 480 دستگاه تولید می‌شود.


اما در این بین ارتقا‌های کوچکی نیز وجود دارد که به آنها نیز اشاره خواهیم کرد. برای مدل IS500 رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی Enkei به صورت استاندارد نصب می‌شود اما می‌توان آن را با نمونه‌ای که بالاتر به آن اشاره کردیم (BBS فورج کاری شده مشکی) که برای اولین بار بر روی نمونه 2022 IS 500 Launch Edition قرار گرفت سفارش داد.


مدل IS350 با تریم F Sport Design دارای دو پیکربندی عقب و چهار چرخ محرک خواهد بود که به انتخاب خریدار نصب خواهد شد. بر روی لکسس IS پکیج هندلینگ نیز در صورت سفارش نصب خواهد شد که سیستم تعلیق متغیر تطبیقی، دیفرانسیل لغزش محدود در مدل‌های دیفرانسیل عقب و مود‌های رانندگی را به این خودرو اضافه می‌کند. خریدارانی که پکیج هندلینگ را سفارش می‌دهند می‌توانند از رینگ‌های 19 اینچ آلیاژی BBS نیز استفاده کنند.


لکسس از زمان عرضه این خودرو خبر نداده اما قیمت فروش آن نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. قیمت پایه IS350 از 40.585 دلار همراه با 1.150 دلار هزینه حمل آغاز می‌شود در صورتی که مدل قبلی قیمت پایه 41.805 دلاری داشت. قیمت پایه IS 500 F Sport Premium نیز از 62.770 دلار شروع می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه