شبکه‌های اجتماعی

سطری تازه در کتاب پیک‌های آمریکایی
اتومبیل فارسی - فورد موریک

با موریک ترمور نسخه ارتقا یافته پیکاپ اقتصادی فورد آشنا شوید


فورد با معرفی موریک، سطری تازه در کتاب پیک‌های آمریکایی ایجاد کرد که پیش از آن دیده نشده بود. مصرف سوخت عالی، سایز کوچک و مقرون به صرفه بودن این پیکاپ موریک را تبدیل به یک گزینه بسیار عالی کرده است. فورد با وجود تمام این محاسن موریک را به حال خود رها نکرده و آن را برای بهتر شدن ارتقا داده تا کم و کاستی‌های آن را بپوشاند.


خودرو فورد موریک که قابلیت آفرود بیشتری خواهد داشت در بخش ظاهری با جلو پنجره و سپر جدید که زاویه حمله بهتری به آن می‌دهد، آرم تیره فورد، قلاب یدک کش نارنجی رنگ و چراغ‌های جدید با تزئینات مشکی به بازار عرضه می‌شود. زیر خودرو نیز رینگ‌های 17 اینچ خاکستری تیره آنودایز شده با تزئین نارنجی قرار گرفته است.


مشتریانی که به دنبال گزینه‌ای خاص‌تر هستند می‌توانند پک 1495 دلار Tremor Appearance را خریداری کنند که باعث می‌شود سقف و قاب آینه‌ها به رنگ Carbonized Gray در بیابد و همینطور کاپوت و قسمت‌های کناری رنگ مشکی به خود بگیرند.


داخل موریک از رنگ Black Onyx همراه با دوخت نارنجی استفاده شده است. نام Tremor با دوخت نارنجی رنگ روی پشت سری‌ها حک شده تا کابین از دیگر مدل‌ها متمایز شود.


در بخش قوای محرکه فورد موریک تغییر ایجاد نشده است و همان پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتر توربو Ecoboost بر روی آن نصب شده که حاصل آن 250 اسب‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. در حالی که پیشرانه با نمونه ساده یکسان است اما نسخه ترمور از یک سیستم چهارچرخ محرک مخصوص به خود همراه با قفل دیفرانسیل و دوکلاچ در محور عقب استفاده می‌کند که می‌تواند گشتاور را به هر چرخ برساند تا قابلیت موریک را در مسیر‌های بی راهه افزایش دهد. در کنار این سیستم چهارچرخ، موریک از پکیج آفرود FX4 با سیستم تعلیق و کمک‌فنر‌های ویژه استفاده می‌کند. در کنار این موارد صفحات محافظ زیر خودرو، خنک کننده گیربکس، نیم شفت‌های ارتقا یافته و لیفت 1 اینچ را نیز به موریک ترمور اضافه کنید.


موریک دارای مودهای رانندگی و سیستم Trail Control یا همان کروز کنترل مخصوص مسیر‌های خارج جاده است. این سیستم با کنترل گاز و ترمز اجازه می‌دهد که خودرو از مسیر‌های سخت به راحتی عبور کند. موریک دارای زوایای حمله، خروج و شکست 19.9،22.2،30.7 درجه است که در مقابل نسخه ساده پیشرفت بسیار چشمگیری به حساب می‌آید.


پکیج ترمور قیمت 2.995 دلار دارد و به طور انحصاری بر روی تریم‌های XLT و Lariat نصب می‌شود.

 

نظر دهید