شبکه‌های اجتماعی

اشکودا اکتاویا پرو برای چینی‌ها رونمایی شد
اتومبیل فارسی - اشکودا اکتاویا پرو

با فاصله بین دو محور بیش‌تر

 

اشکودا با معرفی نسخه کشیده‌تر اکتاویا برای مردم چین، محصولات خود را در این بازار توسعه می‌دهد.


این خودرو با نام اکتاویا پرو، دارای فاصله بین دو محور 2730میلی‌متر است که 44 میلی‌متر کشیده‌تر از نسخه معمولی نسل چهارم اکتاویا است. همزمان با این افزایش فاصله بین چرخ‌ها، طول کلی خودرو نیز 64 میلی‌متر افزایش داشته و به 4753 میلی‌متر رسیده است. این میزان در مقایسه با نسل سوم اشکودا اکتاویا که همچنان در بازار چین به فروش می‌رسد، 78 میلی‌متر بیشتر است.


نمای بیرونی اشکودا اکتاویه پرو، تفاوتی با نمونه اروپایی ندارد؛ چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره و دیگز جزییات یکسان است. اگرچه فلاپ زیر سپرهای جلو و عقب از نسخه اسپرت اکتاویا RS گرفته شده و با سقف و پوشش روی آینه‌ها که به رنگ سیاه در آمده، تریکیب شده است. اندازه رینگ‌ها نیز به 18 اینچ افزایش یافته است.


علاوه بر افزایش فضای پای سرنشین‌های عقب، چیزی که توسط مشتری‌های چینی با استقبال زیادی همراه است و به اشکودا اکتاویا پرو اضافه شده، نمایشگر لمسی 12 اینچی اطلاعات سرگرمی با اتصال دائمی به اینترنت است. همچنین می‌توان آپشن‌های چون نشانگر دیجیتالی با صفحه نمایش 10.25 اینچی و هدآپ دیسپلی را به این خودرو اضافه کرد.


از دیگر ویژگی‌های اشکودا اکتاویا پرو می‌توان به صندلی‌های برقی تهویه شونده به همراه گرمکن برای سرنشین‌های جلو در صندوق برقی اشاره کرد. سیستم هسدار خروج از خودرو نیز هنگام باز کردن در به سرنشین‌های این خودرو هشدار می‌دهد که وسیله نقلیه یا موتورسوار از پشت در حال نزدیک شده به خودرو است. دستیار ماندن در لاین، دستیار تغییر لاین و کروز کنترل تطبیقی از دیگر ویژگی‌های ایمنی فعال این خودرو است.


اشکودا اکتاویا پرو تنها با یک موتور 1.4 لیتری از سری TSI بنزینی عرضه می‌شود که 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که با یک جعبه دنده 7 سرعت DSG همراه شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه