شبکه‌های اجتماعی

اسکچ‌های رسمی اشکودا کوشاک منتشر شد
Automobile Farsi - Skoda Kushaq Sketch

کراس‌اوور جذاب اشکودا برای بازار هند

 

 

اشکودا در ماه آینده به صورت رسمی کوشاک را رونمایی می‌کند، اما در اکنون بازی تیزینگ آن ادامه دارد و در جدید‌ترین رخداد، اشکودا دو اسکچ از این خودرو منتشر کرده که می‌توان آن را نسخه‌ای اغراق آمیز از کراس‌اوور کوچکی دانست که این شرکت در بازار هند ارائه خواهد کرد.


در نمای جلوی اشکودا کوشاک، شاهد این هستیم که به سبک دیگر کراس‌اوورهای اشکودا، از چراغ‌های دو تکه استفاده شده و قسمتی از آن به جلوپنجره متصل شده است. دو ورودی‌ هوای کوچک در دو سوی سپر تعبیه شده و می‌توان گفت طرح کلی این کراس اوور کوچک با خطوطی خشن و حجم‌های با صلابت ایحاد شده است. در نمای کناری می‌توان گفت خط کمر شباهت زیادی به فولکس‌واگن تی کراس دارد و احتمالا خودروی مبنایی است که اشکودا کوشاک بر پایه آن طراحی شده است.

 

 

     بخوانید >  فولکس واگن تی-کراس برای تسخیر جهان رونمایی شد

 


این گونه در اسکچ‌های منتشر شده پیداست، دور تا دور اشکودا کوشاک با محافظ‌های پلاستیکی در قسمت پایینی خودرو پوشانده شده است. دستگیره‌های در آن کمی بالاتر از اشکودا کامیک جانمایی شده است. در نمای عقب نیز شاهد استفاده از چراغ‌های L شکل هستیم که شب‌تاب‌های کوچک درست زیر آن جانمایی شده است. اشکودا کوشاک نیز به رسم تازه محصولات این خودروساز چکی، در نمای عقب به جای استفاده از نشان سنتی اشکودا، با حروف بزرگ بین دو چراغ نام این شرکت را نشان می‌دهد. پایین‌تر، روی سپر نیز شاهد استفاده از دیفیوزری هستیم که مانند قطعه‌ای مشابه در نمای جلو، رنگ‌آمیزی شده است.


با وجود این اسکچ‌ها، به نظر می رسد نسخه نهایی اشکودا کوشاک، خوی آرام‌تری داشته باشد و به جای این چرخ‌های بزرگ آفرودی، از چرخ‌های کوچک‌تر و مناسب برای استفاده شهر در آن استفاده شود.


اشکودا کوشاک بر پایه پلتفرم MQB-A0-IN طراحی شده که به صورت اختصاصی توسط اشکودا برای بازار هند تطبیق یافته است. اشکودا کوشاک دارای فاصله بین دو محور 2651 میلی‌متر است که با اشکودا کامیک برابر است و جای کافی برای پنج سرنشین بزرگسال را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد اشکودا موتورهای 1 و 1.5 لیتری از سری TSI بنزینی را برای این خودرو در نظر گرفته است. قرار نیست نسخه تمام چرخ محرک از این خودرو ارائه شود و تمام نسخه‌های آن دیفرانسیل جلو خواهد بود که با جعبه‌دنده‌ای 6 سرعت دستی، 6 سرعت اتوماتیک و یا 7 سرعت DSG بسته به تیپ انتخابی مشتری ارائه می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه