شبکه‌های اجتماعی

پورشه کاین GTS 2020 در دو نسخه معمولی و کوپه معرفی شد
اتومبیل فارسی - پورشه کاین GTS و کاین GTS کوچه 2020

با 453 اسب‌بخار قدرت

پورشه برای پر کردن فاصله بین کاین S و کاین توربو، دو مدل کاین GTS و کاین GTS کوپه را با به‌روز رسانی‌های قابل توجه معرفی کرده و بر اساس اعلام رسمی این شرکت، فروش هر دو مدل از پاییز امسال در ایالات متحده آغاز خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای کاین GTS از 107.300 دلار و برای کاین GTS کوپه از 110.500 دلار شروع خواهد شد. 

 

هر دو نسخه مجهز به یک پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین‌توربو هستند که توانایی تولید 453 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. همچنین نسخه معمولی و کوپه کاین GTS  همراه با جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار هوشمند و سامانه تمام چرخ محرک عرضه خواهند شد. علاوه بر این، کاین GTS کوپه به طور استاندارد همراه با پکیج Sport Chrono عرضه می‌شود. این پکیج در واقع سامانه کنترل لانچ پورشه است که به کمک آن این نسخه قابلیت دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در مدت زمان 4.2 ثانیه دارا است. همچنین پورشه عرضه این پکیج را برای نسخه معمولی GTS به صورت آپشنال در نظر گرفته است. بدون این پکیج، کاین GTS در مدت زمان 4.5 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. بیشینه سرعت هر دو مدل نیز 270 کیلومتر در ساعت عنوان شده است.

 

برای پایداری و عملکرد دینامیکی بهتر، پورشه هر دو نسخه کاین GTS را به سامانه تعلیق فعال قابل کنترل مجهز کرده است. این سامانه ارتفاع اتومبیل را تا 30 میلی‌متر نسبت به کاین S کاهش می‌دهد. همچنین هر دو نسخه کاین GTS دارای سیستم اگزوز اسپرت با خروجی‌های دایره‌ای شکل دوگانه در دو طرف هستند اما برای نسخه کوپه قابلیت سفارش سیستم اگزوز اسپرت سبک‌وزن وزن نیز وجود دارد که شامل دو خروجی بزرگ بیضی شکل در وسط است.

نظر دهید


در همین زمینه