شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پورشه کاین S E-Hybrid
قابل عرضه در دو استایل کوپه و استاندارد

 

پورشه کاین S به خوبی شکاف بین نسخه پایه و نسخه قدرتمند توربو را پُر می‌کند. این مدل حالا با توان و امکانات بیشتر برای سال 2024 معرفی شده است.


پورشه پیش از این وعده خروجی 512 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور را داده بود که حالا در نسخه تولیدی شاهد آن هستیم و این امر محقق شد. این خروجی از ترکیب پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو با 348 اسب‌بخار قدرت و موتور الکتریکی با 174 اسب‌بخار قدرت می‌آید. با این خروجی، کاین اس ای هایبرید می‌تواند طی مدت زمان 4.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت و طی 13 ثانیه به انتهای مسیر 4/1 مایل برسد.


با توجه به این خروجی، این نمونه همچنان زیر سایه Cayenne Turbo E-Hybrid با 729 اسب‌بخار قدرت و صد البته بالاتر از Cayenne E-Hybrid می‌ماند. نیرو بخش موتور الکتریکی باتری 25.9 کیلووات ساعت است که در تمام تریم‌های E-Hybrid مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در مدت زمان 2 ساعت با شارژر سطح دو به طور کامل شارژ شود. پورشه هنوز چیزی در خصوص بُرد مسافت منتشر نکرده است.


پورشه کاین S E-Hybrid نیز از همان طراحی Cayenne S E-Hybrid 2024 بهره می‌برد اما از رینگ‌های 20 اینچ کاین S و خروجی 4 گانه اگزوز در این نمونه استفاده شده تا چهره‌ای جذاب‌تر و متفاوت‌تر داشته باشد. این خودرو در استایل استاندارد از تریم خارجی نقره‌ای بهره می‌برد در حالیکه استایل کوپه آن از تریم مشکی رنگ استفاده می‌کند.


از امکانات پورشه کاین S E-Hybrid می‌توان به چراغ‌های LED ماتریکس، صندلی 8 جهته برقی، بسته اسپرت کُرنو، ورود و استارت بدون کلید و Lane Change Assist که به صورت استاندارد نصب می‌شود اشاره کرد.


قیمت پایه پورشه کاین S E-Hybrid از 99.100 دلار آغاز می‌شود که شامل هزینه 1.650 دلار مقصد نمی‌شود. قیمت نسخه کوپه از 105.650 دلار با احتساب هزینه حمل شروع می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه