شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مراسم تحویل اولین کیا سلتوس به مشتریانن
آغاز تحویل وارداتی‌های غیر چینی

اواخر مهرماه سال جاری در سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت علی الحساب کیا سلتوس  1.800.000.000 تومان اعلام شد. متقاضیان واجد شرایط می‌بایست در آن زمان 50 درصد مبلغ علی الحساب را واریز می‌کردند تا مراحل واردات، پرداخت عوارض و سایر هزینه‌های انجام شده تا قیمت نهایی محصول اعلام شود.

 

حال شرکت کوشا خودرو توانست امروز با برگزاری مراسمی اولین دستگاه از کیا سلتوس را به یکی از مشتریان خود تحویل دهد. در این مراسم قیمت نهایی کیا سلتوس 2.625.000.000 تومان اعلام شد که متقاضیان این محصول با تکمیل وجه در نوبت تحویل خودرو قرار گرفته‌اند. بر اساس قانون سامانه فروش خودروهای وارداتی، واردکنندگان موظف هستند ظرف مدت حداکثر 90 روز کاری نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی مشتریان اقدام کنند. شرکت کوشا خودرو در مراسم امروز یک دستگاه کیا سلتوس سفید رنگ را به یکی از مشتریان شرکت تحویل داد تا رسما اولین کیا وارداتی در دور جدید واردات خودرو پلاک ملی دریافت کرده و به دست مشتری برسد.

قرار است روند شماره‌گذاری و تحویل سایر کیا سلتوس‌های ثبت‌نام شده ادامه پیدا کرده و سایر مشتریان نیز به زودی خودرو خود را تحویل بگیرند.

 

کیا سلتوس دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران عرضه می‌شود. این پیشرانه همان نسخه‌ای است که در نسل پیشین محصولات هیوندای و کیا که در بازار ایران حضور داشتند نیز دیده می‌شد. این پیشرانه 4 سیلندر خطی دارای سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ‌‌های ورودی و خروجی DVVt است و توانایی تولید 121 اسب بخار قدرت در دور 6300 و 154 تیوتن متر گشتاور در دور 4850 را داراست. این پیشرانه با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک همراه شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه