شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نمایندگی ماموت خودرو خسروانی
در منطقه آجودانیه تهران

نمایندگی ماموت خودرو اتوخسروانی کد 2109 در منطقه آجودانیه تهران برای مشتریان تست درایو برگزار می‌کند. مشتریانی که به محصولات جتا شامل مدل‌های جتا VS5 و جتا VS7 علاقه دارند می‌توانند به این نمایندگی مراجعه کنند و خودروها را از نزدیک ملاحظه کنند و در طرح های تست درایو این نمایندگی شرکت کنند.

مشتریانی محترمی که قصد خرید دارند نیز می‌توانند به نمایندگی خسروانی مراجعه کنند یا با مراجعه به سایت khosravani.com  فرم مربوطه را پر نمایند تا با آن‌ها تماس حاصل شود. 

 

مشخصات فنی جتا VS5 و جتا VS7

خودروهای VS5 و VS7 دو کراس‌اوور از برند جتا هستند که این برند حاصل همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک فولکس واگن و گروه FAW چین است.

جتا VS7 با بهره‌گیری از پلت فرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان Allspace) به عنوان یک کراس اوور خانوادگی و جادار شناخته می‌شود که حتی در سبک طراحی داخلی آن و خصوصا ادوات داشبورد و پانل مرکزی نیز رد پای فولکس واگن دیده می‌شود. این خودرو مجهز به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ فولکس واگن به قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر و همچنین گیربکس 6 سرعته اتوماتیک Aisin است.

جتا VS5 نیز که در واقع نمونه‌ای کوچکتر از VS7 (با فاصله محوری و طول بدنه کمتر) است بر اساس پلت‌فرم MQB A1 فولکس واگن (مشابه با مدل T-Roc) توسعه یافته و از نظر فنی نیز مشخصاتی مشابه با VS7 دارد.

 

نظر دهید