شبکه‌های اجتماعی

اعلام شرايط فروش ويژه FMC SX5 از سوی فردا موتورز
اتومبیل فارسی - مدير بازاريابي فردا موتورز

در تعطيلات نوروز خودروهای فردا موتورز را تست كنيد!

 

مدير بازاريابي فردا موتورز از آغاز كارشوهای اين گروه خودروسازی در هفت نقطه توريستی و شرايط فروش ويژه تعطيلات عيد خودرو FMC SX5 خبر داد.


محمدرضا آريان نژاد، با تبريك فرارسيدن سال 1401 شمسی، گفت: «همزمان با فرا رسيدن سال جديد، برنامه كارشوهای فرداموتورز برای سال 1401 در دو استان مازندران و گيلان در هفت نقطه توريستی و گردشگری شروع شد. اين كارشوها كه پيش از آغاز سال نو راه اندازی شده‌اند، تا پايان تعطيلات عيد ميزبان مخاطبان فردا موتورز خواهند بود.»


او افزود: «علاوه بر اين هفت نقطه، يك استان هم در شمال غرب كشور به عنوان محل برگزاری كارشو انتخاب خواهد شد. در شهر تهران هم يك مركز خريد برای برپايی كارشو در نظر گرفته شده است. در كنار برگزاری اين كارشوها، چند برنامه فرهنگی ورزشی با حمايت برند فردا موتورز برگزار می شود.»


مدير بازاريابی فردا موتورز درخصوص شرايط فروش محصولات اين گروه خودرويی در كارشوهای عيدانه گفت: «در برنامه هايی كه جهت تعطيلات عيد در نظر گرفته شده، شرايط فروش اقساطی خودرو FMC SX5 با قيمت سال 1400 برقرار خواهد بود. اين طرح جهت ايجاد شرايط مساعد برای علاقمندان به خريد پيش از افزايش قيمت های احتمالی سال جديد در نظر گرفته شده است.»

 

     بخوانید -> شرایط فروش اقساطی FMC SX5


آريان نژاد با بيان اينكه سالی كه گذشت برای گروه صنعتی فردا سالی مملو از تلاش و پيشرفت بوده است، افزود: «سال 1401 براي فردا موتورز سالی به مراتب پربارتر خواهد بود و همانطور كه گفته شد از ابتدای سال با كارشوها و برنامه های فرهنگی آغاز خواهد شد و نكته حائز اهيمت اين كارشوها ايجاد فضا برای مخاطبان فرداموتورز برای تست خودروها و تجربه رانندگی با اين محصولات جهت خريد مطمئن‌تر است. در كنار اين موارد و علاوه بر اعلام شرايط فروش خودرو FMC T5 در ابتدای سال آتی، در 3 ماهه نخست سال 1401 به احتمال زياد شاهد معرفي يك خودروي جديد از سوی شركت خواهيم بود. همچنين، در سال 1401 تمركز ويژه خودروسازی فردا بر روی خدمات پس از فروش و ارائه خدمات متمايز با توجه به مدت زمان گارانتی و سرويس های اوليه رايگان و توسعه بيشتر عامليت ها خواهد بود.»


آريان نژاد در انتها با تشكر از همراهی مخاطبان و مشتريان فردا موتورز در سال 1400 و قدردانی از اعتمادی كه در مدت فعاليت خودروسازی فردا به اين برند شد، گفت: «فردا موتورز قطعاً قدر اعتماد مشتريان خود را می داند و به پاس این همراهی و اعتماد علاوه بر معرفی محصولات جدید، در سال نو شرایط متنوعی برای فروش محصولات کنونی اعلام خواهد کرد.»

 

نظر دهید