شبکه‌های اجتماعی

افتتاح خط تولید محصولات فردا در بروجرد
اتومبیل فارسی - محصولات فرداموتور

روز گذشته و با حضور برخی مقامات استانی صورت گرفت

 

خودروسازی فردا دومین کارخانه تولید خودروی سواری خود را در شهر بروجرد با حضور نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی افتتاح کرد.


کارخانه خودروسازی بروجرد که در سال 1375 تاسیس شده و پیش از این شرکت‌های دیگری در آن مشغول به فعالیت بودند، حالا در اختیار شرکت خودروسازی فردا قرار گرفته تا محصولات خود را در این کارخانه مونتاژ کند. نخستین کارخانه خودروسازی فردا در شهر سمنان واقع شده است که در حال حاضر به تولید محصورلات این شرکت به روش SKD مشغول است.


خودروسازی فردا با خرید کارخانه خودروسازی بروجرد که سالن رنگ پیشرفته مجهز است، می‌تواند عمق داخلی سازی خود را به 31 تا 35 درصد برساند. این شرکت قصد دارد محصولاتی نظیر فردا SX5 و فردا T5 را که از یک پلتفرم مشترک بهره‌مند است در این کارخانه مونتاز خواهد کرد.

 


به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی فردا، کامیونت فردا دیزل نیز در این کارخانه تولید خواهد شد.


فرداموتورز این کارخانه را با هدف احیای یکی از کارخانه‌های قدیمی تولید خودرو در کشور و ایجاد اشتغال در استان به تملک خود درآورد است.


این کارخانه مالک یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین خطوط رنگ در میان خودروسازان ایرانی است که مراحل نصب و راه‌اندازی آن توسط یک شرکت آلمانی انجام شده است و در صورت تکمیل خطوط ظرفیت ۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال دارد.

 

نظر دهید