شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پولستار 4
آینه دیجیتال برای دید عقب

 پولستار ۴ مدل ۲۰۲۵ با طراحی منحصر به فرد خود، به ویژه نداشتن شیشه عقب مورد توجه قرار گرفته است. این خودرو با عملکرد روان، سریع و کابینی راحت با فضای زیاد تجربه سواری دلپذیری را به ارمغان می‌آورد.

 

مشخصات فنی پولستار 4

 دو گزینه برای قوای محرکه پولستار 4 وجود دارد. مدل پایه دارای یک موتور الکتریکی با ۲۶۸ اسب بخار قدرت است که چرخ های عقب را به حرکت در می‌آورد و پولستار ۴ را در مدت زمان ۷.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. نسخه دو موتوره با سیستم چهار چرخ محرک، ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۲۳ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد و ظرف ۳.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این مدل همچنین دارای سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر است.

 نسخه دو موتوره پولستار 4 خودرویی چابک و سریع است، اگرچه تنظیم سفت‌تر سیستم تعلیق باعث احساس شدن برخی ناهمواری‌ها می‌شود. قابل ذکر است که تنظیمات سیستم تعلیق بر خلاف پولستار 1 و ۲ از طریق نمایشگر اطلاعات سرگرمی انجام می شود.

پولستار ۴ از یک باتری ۹۴.۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که بردی تا ۴۸۳ کیلومتر را ارائه می‌دهد که در مدل دو موتوره به حدود ۴۳۵ کیلومتر کاهش می‌یابد. این خودرو از شارژ سریع DC تا ۲۰۰ کیلووات پشتیبانی می‌کند و در ۳۰ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. پمپ حرارتی باعث بهبود کارایی و شارژ در آب و هوای سرد می‌شود. سیستم ترمز احیا کننده سه تنظیم را ارائه می‌دهد که یکی از آنها یعنی حالت خزش باعث کمک به حرکات کوچک رو به جلو در ترافیک می‌شود.

 

AuotmobileFa Polestar4 2 14030419

 

مشخصات ظاهری پولستار 4

به جای شیشه عقب، پولستار 4 از یک دوربین نصب شده روی سقف و آینه دیجیتال برای دید عقب استفاده می‌کند که ممکن است برای کاربرانی که با آینه‌های دیجیتال آشنایی ندارند نیاز به کمی تنظیم داشته باشد. کابین دارای طراحی مینیمالیستی اما لوکس است. صندلی‌های پولستار 4 محکم ولی راحت با روکش‌هایی از جنس پلاستیک بازیافتی است. فضای سر اضافی باعث ایجاد فضای پای کافی در عقب می‌شود. داشبورد دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۵.۴ اینچی با جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر گوگل است که قابل تنظیم و واضح است اما دارای دکمه‌های دیجیتال کوچکی است که ممکن است هنگام رانندگی فشار دادن آنها دشوار باشد.

پولستار 4 در تریم پرفورمنس به رینگ‌های ۲۲ اینچی، کالیپرهای ترمز برمبو، لاستیک‌های پیرلی P Zero مجهز شده است. همچنین کمربندهای ایمنی طلایی در تریم پرفورمنس به زیبایی بصری این خودرو می‌افزایند.

قیمت پولستار ۴ از رقبای آلمانی آن کمتر خواهد بود. مدل تک موتوره با قیمت پایه ۵۶,۳۰۰ دلار و نسخه دو موتوره با قیمت پایه ۶۴,۳۰۰ دلار عرضه می‌شود.

 

AuotmobileFa Polestar4 3 14030419

نظر دهید


در همین زمینه