شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا نیرو
خانم پسند و جذاب

 

63 خبرنگار خانم حوزه خودرو از 43 کشور جهان، 59 نامزد برترین خودرو از نظر خانم‌ها را بررسی کردند و پس از چند ماه این کیا نیرو بود که توانست عنوان نخست را از آن خود کند و معیارهای انتخاب و امتیاز آنها بر اساس ایمنی، رانندگی، راحتی، فناوری، طراحی، کارایی، تاثیر بر محیط زیست و ارزش پرداختی است. این افراد ماه گذشته آخرین نامزدان بهترین خودرو سال خانم‌ها را در شش دسته اعلام کردند که نیرو توانست رقبایی همچون آئودی RS3، سیتروئن C5 X، فورد رنجر، جیپ اونجر و نیسان ایکس تریل را پشت سر بگذارد.


مارتا گارسیا رئیس اجرایی WWCOTY در این مراسم گفت: انتخاب برترین و حتی نامزدهای امسال به دلیل کیفیت بالای تمام خودروهای انتخاب شده بسیار سخت و دشوار بود. تمام فینالیست‌ها توانایی بالایی برای کسب عنوان نخست داشتند.


برخی از خبرنگاران حوزه در خصوص نیرو نیز این چنین گفتند:


النا شر خبرنگار آمریکایی: نیرو یک پکیج کامل را به خریدار ارائه می‌کند.
سابرینا پارانت خبرنگار بلژیکی: این خودرو کاملا من را تحت تاثیر قرار داد.
رنوکا کیرپلانی خبرنگار هندی: این یک خودرو شهری است که هر آنچه که بخواهید با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد.


کیا برای اولین بار نیرو را اواخر سال 2021 معرفی و اپریل 2022 به بازار آمریکا راه پیدا کرد. این خودرو بر اساس کانسپت هابانیرو سال 2019 توسعه پیدا کرد و در حال حاضر با قوای محرکه هایبرید، پلاگین هایبرید و الکتریکی عرضه می‌شود.


این خودرو فضای خوبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و امکاناتی مانند نمایشگر دو گانه، سردکن صندلی جلو، شارژر وایرلس، سیستم صوتی هارمن کاردون با هشت بلندگو و.. دارد.

 

{gallery}Products/Kia/Niro {/gallery}

 

 

نظر دهید


در همین زمینه