شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید ب‌ام‌و X6 با بدنه نهایی شکار شد

با فاصله کوتاهی از X5 جدید

حقیقت این است که تصاویر نشان دهنده بدنه و رینگ‌های نهایی برادر عضلانی‌تر X5 هستند و این یعنی نسل جدید ب‌ام‌و X6 به معرفی رسمی بسیار نزئیک شده است.

ب‌ام‌و برای اولین بار کلاس جدید را که شاسی‌بلند کوپه یا به قولی اس‌یو‌وی کوپه نامیده می‌شود نزدیک به 10 سال قبل با نسل اول X6 که با کد E71 شناسایی می‌شد پایه گذاری کرد. هم اکنون در نیمه سال 2018 هستیم و باواریایی‌ها مشغول تسته‌ای جادهای سومین نسل از X6 بوده و این اتفاق حدود یک ماه پس از X5 2019 در حال رخ دادن است.
نمونه مشاهده شده نه فقط شکل بدنه نسخه تولیدی را دارا است، بلکه به نظر می‌رسد چرخ‌ها و رنگ بدنه نیز مربوط به نسخه نهایی هستند. بر اساس پوشش نقره‌ای رنگ M Sport آینه‌ها و اگزوزهای بزرگ چهارگانه چهارگوش، به نظر می‌رسد نسخه مشاهده شده، M50i است.
تا جایی که از طراحی این مدل پیدا است، جلوپنجره کلیوی شکلی که اندازه آن بزرگ‌تر شده است باعث ایجاد چهره‌ای متفاوت و شاخص برای نسل جدید X6 شده است. درست انگار فیس‌لیفتی مشابه محصولات آینده ب‌ام‌و همچون سری7 یا X7 روی آن نقش بسته است. آشکارترین تغییری که در نسل جدید ب‌ام‌و X6 نسبت به نسل فعلی مشاهده می‌شود، استفاده از چراغ‌های عقب باریک‌تر است. دقیقا مشابه نسل جدید X4.
انتظار می‌رود نسل جدید X6 که با کد G06 شناسایی می‌شود، در نسخه sDrive40i به صورت دیفرانسیل عقب و در سایر نسخه‌ها به صورت چهار چرخ محرک (سامانه xDrive) عرضه شود. نسخه مشاهده شده M50i قرار است که از جدیدترین سری پیشرانه‌های Biturbo 8 سیلندر ب‌ام‌و استفاده کند و مشخصات فنی آن چیزی در حد و اندازه M850i xDrive خواهد بود. این نسخه قوی‌ترین نسخه بدون احتساب نسخه X6 M به شمار خواهد رفت.
اگرچه پوشش بدنه اجازه مشاهده کامل فضای داخل کابین را نداد اما بر اساس آنچه در نسل جدید ب‌ام‌و X5 مشاهده شد، به نظر می‌رسد فضای داخلی X6 جدید نیز شباهت زیادی با آن داشته باشد. بر اساس شایعات، نسل جدید X6 در بهار سال 2019 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه