شبکه‌های اجتماعی

تصاویر بدون پوشش نسل جدید پژو 308 پیش از رونمایی رسمی لو رفت
تومبیل فارسی - نسل جدید پژو 308

رقیب جدید فولکس‌واگن گلف 

 

 

به تازگی تصاویری جاسوسی از نسل جدید پژو 308 منتشر شده که احتمالا مربوط به نسخه نهایی این محصول است. این تصاویر یک دستگاه پژو 308 جدید را بدون پوشش استتاری نشانه می‌دهد و به نظر می‌رسد که در زمان جابجایی خودرو ثبت شده است.

پیش از این نیز تصاویری از نسل جدید پژو 308 همراه با پوشش استتاری توسط رسانه‌ها منتشر شده بود. اما آنچه در تصاویر جدید قابل مشاهده است، الهام گرفتن طراحی نسل جدید پژو 308 از 508 و 208 جدید و استفاده از لوگوی جدید پژو در این محصول است.

 

 

      بخوانید >  لوگوی جدید پژو رونمایی شد

 

 

احتمال دارد که پزو از فضای پشت این لوگوی جدید برای قرار دادن برخی رادارهای مرسوم استفاده کند. طراحی چراغ‌های جلو، فرم جلو پنجره، چهره تهاجمی‌تر و خشن‌تر و... همگی نشان دهنده استفاده از زبان طراحی و خط مشی جدید پژو در این محصول جدید است. همچنین در اقدامی کم سابقه، در بالای جلوپنجره نیز از نشان 308 استفاده شده است.

 

متأسفانه، در این تصاویر جدید، نمای واضحی از قسمت عقب نسل جدید پژو 308 را نشان نمی‌دهد اما با این حال می‌توان استفاده از یک دیفیوزر بزرگ و یکپارچه با خروجی‌های اگزوز را در قسمت عقب مشاهده کرد. تصاویر منتشر شده می‌تواند مربوط به نسخه GT Line باشد.

احتمالا پژزو به طور رسمی از نسل جدید 308 در هفته‌های پیش رو رونمایی خواهد کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه