شبکه‌های اجتماعی

جزئیات جدید از نسل دوم هونگچی H5
اتومبیل فارسی - نسل دوم هونگچی اچ5

ابعاد و پیشرانه‌های هونگچی H5 اعلام شد

 

 

 چند روز پیش نسل جدید هونگچی H5 معرفی شد، اما اطلاعات فنی دقیقی از این اتومبیل ارائه نشده بود. حالا هونگچی جزئیات جدیدی از هونگچی H5 را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. نسل اول هونگچی H5 از زمان عرضه تاکنون همواره با رشد فروش همراه بوده به حدی که در سال 2021 بیش از 84 هزار دستگاه از آن به فروش رفته است. 

 

     بخوانید -> نسل جدید هونگچی اچ5 معرفی شد

 

در معرفی اولیه اطلاعات کمی از ابعاد و اندازه و پیشرانه‌های هونگچی H5  جدید اعلام شده بود، اما نسخه جدید این اتومبیل بر اساس اطلاعات منتشر شده از سه پیشرانه 2 لیتری توربو، 1.5 لیتری توربو و 1.5 لیتری HEV بهره می‌برد. 

 

از نظر ظاهری هونگچی H5 جدید از سبک طراحی مرسوم در این شرکت بهره برده و به نوعی نسخه کوچک‌تر هونگچی H9 است و همان جلوپنجره بزرگ و آبشاری برای این اتومبیل نیز استفاده شده است. لوگوی عمودی هونگچی در وسط جلوپنجره قرار گرفته و چراغ‌های باریک و البته کشیده در دو طرف اتومبیل تعبیه شده است. 

 

AutomobileFa Hongqi H5

 

نمای کناری هونگچی H5 خطوط کاملا ساده‌ای دارد، یک خط در میانه نمای جانبی طراحی شده و از جلو تا عقب اتومبیل امتداد دارد و خطی که پایین‌تر قرار دارد کاملا صاف است. در عقب خودروی جدید از طراحی چراغ‌های بهم پیوسته استفاده شده و در دو طرف شکل Y را ایجاد می‌کند در کل به افزایش فضای اسپرت اتومبیل کمک می‌کند. همچنین در این قسمت شاهد خروجی اگزوز در دو طرف خودرو هستیم که البته ممکن است تزئینی باشد. تزئینات اضافه بیشتر نیز در قسمت‌های مختلف دیده می‌شود که به جذابیت اتومبیل اضافه می‌کند. 

 

یکی از مواردی که در معرفی اولیه عنوان نشده بود ابعاد و اندازه نسل دوم هونگچیH5  است که بر اساس اطلاعات جدید طول این اتومبیل 4988 میلی‌متر، عرض آن 1875 میلی‌متر و ارتفاع آن 1470 میلی‌متر است. با این ابعاد، نسل جدید هونگچی H5 حدود 4 سانتی‌متر در طول و 3 سانتی‌متر در عرض بزرگ‌تر شده است، اما ارتفاع آن تغییری نداشته است. هونگچی با معرفی این خودرو برای رقابت با خودروهایی مانند ب‌ام‌و سری 5، مرسدس بنز E کلاس و جنسیس G80 خیز برمی‌دارد. هنوز جزییات بیشتری از این خودرو منتشر نشده و  همچنان باید تا نمایشگاه پکن برای نگاه دقیق‌تر به این اتومبیل صبر کرد. 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه