شبکه‌های اجتماعی

لوگوی جدید پژو رونمایی شد
اتومبیل فارسی - لوگوی جدید پژو

یازدهمین تغییر لوگو از زمان تاسیس

 

از زمانی که ناپلئون فرمانروای فرانسه بود، پژو در لوگوی خود از المان شیر استفاده می‌کرد؛ و به گفته این شرکت، از آن زمان تا کنون تنها ده بار این لوگو تغییر کرده است. اماحالا، به دنبال ایجاد اتحاد استلانتیس، زمان این تغییر برای بار یازدهم فرا رسیده است.


پژو وعده داده همزمان با این تغییر لوگو، وبسایت و نمایندگی‌های این شرکت نیز ارتقا پیدا کند.


لوگوی جدید پژو، جایگزین نشان نقره‌ای رنگ این شرکت که در سال 2010 معرفی شده بود خواهد شد. یازدهمین لوگوی پژو از سال 1847 تا کنون، به جای بدن کامل شیر، روی سر آن متمرکز شده و شباهت زیادی به لوگویی که این شرکت در دهه 60 برای محصولات خود استفاده می‌کرد دارد.


سر شیر لوگوی جدید پژو رو به چپ و دندان‌های آن نمایان است. نام پژو نیز مانند یک تاج روی سر این شیر قرار گرفته است که نشان از حرکت پژو به سمت رده بالاتری از بازار دارد. پژو پیش از در سال 2019، در کانسپتی با نام ای-لجند نیز از لوگویی شبیه به این استفاده کرده بود، اما لوگوی جدیدی که رونمایی شده، داری خطوط کم‌تر و مینیمال‌تر نسبت آنچه در ای-لجند استفاده شده بود، است. استفاده لوگوی جدید پژو با پژو 308 هاچ‌بک 2021 آغاز خواهد شد، و احتمالا برند پژو در امپراطوری استلانتیس، در رده‌ای بالاتر از جایگاه قبلی خود قرار خواهد گرفت.


تغییر وبسایت پژو نیز یکی از برنامه‌های جدی این شرکت خواهد بود به گونه‌ای که تجربه‌ای از یک نمایندگی آنلاین را ایجاد کند. این وبسایت به مشتری‌های پژو اجازه خواهد داد هر کاری که در نمایندگی‌های فیزیکی این شرکت می‌توانند انجام دهند، مانند گشت و گذار بین مدل‌ها، ویژگی‌های فنی و تجهیزاتی، برنامه‌های فروش و مالی، قرارداد‌ها و پرداخت را به وسیله این وبسایت بتوانند تجربه کنند.

 

AutomobileFa 2021 Peugeot Logo 3


پژو نمایندگی‌های خود را حفظ خواهد کرد و اتفاقا برنامه دارد این نمایندگی‌ها انسانی‌تر از گذشته باشد. بر اساس اعلام این برند، این بدان معنا است که نمایندگی‌های این شرکت فضایی زیبا است که می‌توان تکنولوژی‌های جدید را در آن تجربه کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه